• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 28 آبان 1398
کد مطلب : 88097
+
-

با مردم

با مردم







چرا مردم پرند باید عوارض بزرگراهی روزانه بدهند
مسئولان پاسخ دهند که چرا مردم ساکن شهر جدید پرند برای رفتن به تهران و برگشتن باید به تنها جاده ارتباطی عوارض پرداخت کنند. هرکسی خودرو دارد راه دیگری جز همین جاده که عوارضی در آن است برایش باقی نمی‌ماند و بین 80تا 120هزار تومان در ‌ماه عوارض می‌پردازیم!
نوفلاح از شهر جدید پرند

گوجه‌فرنگی ما را به قیمت بخرند
کار برداشت گوجه‌فرنگی خارج از فصل در گوشه و کنار سیستان و بلوچستان به‌خصوص کتیج آغاز شده و شکر خدا محصول عالی و کیفی است تنها نگرانی صیفی‌کاران این بخش و دیگر نقاط استان قیمت‌های پایینی است که روی محصول می‌گذارند. از طرفی کارخانه فرآوری محصول در این استان یا نداریم یا کم است.
خرمی از زاهدان

مسئولان برای انتقال آب خزر بیشتر تدبیر کنند
مسئولان که قصد انتقال آب از دریای مازندران به سمنان را دارند بهتر است داده‌های زیر را منتشر کنند تا معلوم شود که هر مترمکعب آب چه مقدار هزینه برمی‌دارد تا به مقصد برسد. البته این جدای هزینه ساخت مسیر و لوله‌کشی است. همچنین مشخص شود چه مقدار آلودگی به‌وجود می‌آید و چه مقدار دی‌اکسیدکربن وارد جو می‌شود. ۱- ارتفاع بیشینه از سطح دریا در مسیر. ۲- طول لوله‌کشی. ۳- حجم آب منتقل شده در سال یا دبی آب. ۴- انرژی و هزینه لازم برای شیرین‌سازی‌ هر مترمکعب آب دریای مازندران.
طالبی از تهران

برخورد بد با مراجعان در ادارات بیرجند
برخی کارکنان ادارات بیرجند آنچنان بد و ناپسند با ارباب‌رجوع برخورد می‌کنند که گویی ارباب‌رجوع دشمنشان است. پس این طرح تکریم ارباب‌رجوع که همه‌جا از آن صحبت می‌شود شامل چه مواردی می‌شود؟
سلطان پور از بیرجند

بن‌بست نزدیک ایستگاه متروی اشراق بازگشایی شود
از پلیس راهور و شهرداری منطقه4 درخواست داریم جهت رفع بن‌بست انتهای خیابان درختی(شهید هلیسایی) نزدیک ایستگاه متروی فرهنگسرای اشراق فکری به حال شهروندان این منطقه بکنند. از زمانی‌که ایستگاه متروی فرهنگسرای اشراق راه افتاده، مشکل ساکنین خیابان درختی جهت تردد بسیار زیادشده و بازگشایی این بن‌بست می‌تواند تا حد زیادی از مشکل مردم بکاهد.
اردشیرزاد از تهران 

محور موازی خیابان سنگی بوشهر بازگشایی شود
با توجه به اینکه یکی از مشکلات مهم ترافیکی شهر بوشهر گره ترافیکی خیابان سنگی است که دوطبقه کردن آن با توجه به هزینه هنگفت آن امکان‌پذیر نیست به مسئولان پیشنهاد می‌دهیم محور موازی آن در مسیر خیابان پاسارگاد از میدان سینگر تا خیابان فاطمیه را برای کاهش مشکلات ترافیکی درنظر بگیرند.
محمدرضا ضامن از بوشهر

مگر دعوتنامه دادیم که از ما خودرو بخرید
مدت‌هاست پول کامل خرید یک دستگاه خودرو از کرمان موتور را پرداخته‌ام اما خبری از تحویل آن نیست و هربار که مراجعه می‌کنم می‌گویند مگر دعوتنامه دادیم که بیایید ماشین بخرید؟
فردوسی از تهران

مردم بستک هنوز در خانه هایشان نمی‌خوابند
زندگی پسازلزله در رودبار بستک هرمزگان هنوز شکل عادی نگرفته است. مردم این روستای زلزله‌زده در هرمزگان نزدیک به یک‌ماه است که در خانه‌هایشان نمی‌خوابند! از روز (۲۹مهرماه) که زلزله دیوار خانه‌هایشان را لرزاند و باعث ترک خوردن سقف و دیوار خانه‌هایشان شد. هنوز هم برخی اوقات زمین می‌لرزد.
میرعلوی از بندرعباس

کتابخانه‌های کرمان اینترنت ندارند
برخی کتابخانه‌های کرمان وای فای رایگان ندارند و از طرفی تعدادی از کتابخانه‌ها حتی اینترنت معمولی هم ندارند. تنها تعداد انگشت‌شماری کتابخانه در کرمان مجهز به وای‌فای رایگان هستند درحالی‌که در کتابخانه‌های شهرهای بزرگ و اماکن مختلف این کار طبیعی است.
سمایی از کرمان

نگاه نادرست مردم به دانش‌آموزان هنرستانی
در برخی شهرها یا امکانات تحصیل دانش‌آموزان در هنرستان فراهم نیست یا اینکه نگاه مردم آن مناطق به دانش‌آموزان محصل در این رشته‌ها نگاه نادرستی است ازجمله در شهر مروست یزد و خاتم نگاه به هنرستانی‌ها همانند دانش‌آموزانی است که هیچ رتبه دیگری نیاورده‌اند و دانش‌آموزان کوشایی نبوده‌اند که جا دارد در این زمینه فرهنگسازی شود.
نیری از مروست

این خبر را به اشتراک بگذارید