• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 27 آبان 1398
کد مطلب : 87960
+
-

راسته فرش‌ماشینی هفت‌تیر

  اگر قدرت خرید فرش دستباف، گلیم و جاجیم و سایر کفپوش‌های گران‌قیمت برای استفاده از منازل و محیط کار خود را ندارید، باید شال و کلاه کرده و برای خرید فرش‌ماشینی به برخی مراکز تجاری بزرگ در سطح شهر تهران یا راسته فروش این محصولات در میدان هفت‌تیر،سری بزنید.
  توجه داشته باشید که در راسته بازار فرش‌ماشینی هفت‌تیر، این روزها می‌توانید خیلی از کالاهای موردنیاز خود را از مانتو و نوشت‌افزار گرفته تا انواع فرش‌های ماشینی و موکت در طرح، مدل و رنگ‌های مختلف را خریداری کنید.
  پیش از مراجعه به این مرکز با توجه به بودجه مدنظرتان برای خرید فرش‌ماشینی یا موکت، کمی در مورد کیفیت و قیمت این محصولات تحقیق کنید؛ چرا که نرخ انواع فرش‌ماشینی بر مبنای متراژ، برند، تعداد شانه و نقش و طرح با یکدیگر متفاوت است.
   برای خرید فرش ماشینی و موکت در راسته بازار فردوسی مانند سایر مراکز تجاری معتبر می‌توانید از مشاوره فروشندگانی بهره ببرید که این روزها به‌دلیل رکود کسب و کارشان و افت قیمت این اقلام حاضر هستند تا با توضیحات کامل، شما را به خرید اینگونه محصولات ترغیب کنند اما توضیحات فروشندگان نمی‌تواند تنها ملاک شما برای خرید فرش‌ماشینی یا موکت باشد و بهتر است با اطلاعاتی حداقلی راهی این راسته بازار شوید.
  در راسته بازار میدان هفت‌تیر نمایندگی‌های مختلفی از فرش‌های ماشینی و موکت همچون فرش نگین و زمرد‌مشهد، ستاره طلایی دلیجان، ستاره‌کویر، خاطره، مهستان، فرهی و ... وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به نوع برند، قیمت،کیفیت و تعداد شانه فرش‌ماشینی، کالای مدنظرتان را خریداری کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید