• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 25 آبان 1398
کد مطلب : 87861
+
-

نامگذاری مجموعه ورزشی «استاد کهندل»

نامگذاری مجموعه ورزشی «استاد کهندل»

شهردار تهران در آیین نامگذاری مجموعه ورزشی «استاد کهندل» گفت: امروز اینجا جمع شده‌ایم تا یادی کنیم از کسی که عمرش را برای ورزش قهرمانی کشور صرف کرده و بیش از ۲۰۰قهرمان و تعدادی از مربیان کشور را تربیت کرده است.
به گزارش جماران، «پیروز حناچی» در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در منطقه۱۶ تهران برگزار شد، افزود: شهید مطهری در کتاب حماسه حسینی نقل کرده که سیدالشهدا(ع) از قول پیامبر(ص) فرموده خداوند کارهایی را که افق دید بلند نیاز دارد دوست دارد. «مجید فراهانی» رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران نیز در این مراسم گفت: اگر امروز دور هم جمع شده‌ایم به این معناست که در دوران غوغای جهانی که همه ملت‌ها سعی دارند اسطوره‌هایی را به‌عنوان الگو مطرح کنند بگوییم ما هم الگوهایی داریم.

او درباره پیشکسوت کشتی فرنگی ایران، افزود: استاد کهندل توانسته بیش از ۲۵۰قهرمان تحویل کشور دهد. ما نیاز به چنین الگوهایی داریم؛ به همین دلیل مدیریت شهری و شورای شهر تهران در دوره جدید بنا دارد اسامی افتخارات این کشور در عرصه‌های مختلف را بر تارک شهر بدرخشاند. پیمان پورنصر، شهردار منطقه۱۶ تهران نیز در این مراسم اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه۹۸ استاد کهندل مرحوم شد و شاگردان ایشان، پیشکسوتان و مردم دست به‌دست هم دادند تا بتوانند یک مجموعه ورزشی را به نام ایشان کنند و با تأیید کمیته نامگذاری شورای شهر این نامگذاری صورت گرفت. وی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم این آیین‌ها را در زمانی که پیشکسوتان و ورزشکاران در قید حیات هستند داشته باشیم و همیشه قدردان پیشکسوتان عرصه‌های مختلف، خصوصا ورزش، باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :