• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 21 آبان 1398
کد مطلب : 87546
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

 بهسازی جاده در روستاهای خاتم
جاده دسترسی به روستاهای شهرستان خاتم دراستان یزد مناسب نیستند و کشاورزان هر روز باید این مسیر ناهموار و خاکی را طی کنند. برای آسایش کشاورزان، این مسیر باید آسفالت شود. راه‌های این شهرستان به‌ویژه راه‌های روستایی نیازمند توجه بیشتری هستند و مرمت این راه‌ها باید در اولویت کاری دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.
یکی از اهالی روستا از یزد

   مشکل اجاره‌نشینان
چرا هیچ نهادی بر اجاره‌بها نظارت ندارد؟ من یک زن تنها با یک بچه هستم و هیچ منبع درآمدی هم ندارم. با این اجاره‌های نجومی نمی‌توانم خانه‌ای اجاره کنم. چرا شورای شهر، شهرداری، فرمانداری و سایر مسئولان شهرستان مشهد به این موضوع و مشکل همه‌گیر توجه و رسیدگی نمی‌کنند؟
شهروندی از خراسان رضوی

   گلایه از بیمه نشدن رانندگان تاکسی
انتظار چند ساله ما رانندگان تاکسی برای بیمه شدن هنوز تمام نشده است. بارها خبر بیمه شدن رانندگان را شنیده‌ایم، اما هنوز شامل حال ما نشده است. 
تعدادی از رانندگان تاکسی از قم 

   آسفالت نامناسب خیابان استاد شهریار
اهالی خیابان استاد شهریار واقع در شهرک قائم در اراک از وضع نامطلوب آسفالت این خیابان گلایه دارند، زیرا موجب آسیب‌دیدگی به خودروهای شهروندان شده است. این خیابان در هنگام بارندگی برای تردد هم مشکلاتی ایجاد می‌کند.
عیوضی از مرکزی 
 
 وضع بلاتکلیف کارخانه آرد 
سال 85 کلنگ پروژه کارخانه آرد و انبار محصولات غذایی «صدف طلایی» در شهرستان الشتر به زمین زده شد، اما متاسفانه پس از گذشت 10سال همچنان بلاتکلیف مانده و به بهره‌برداری نرسیده است.
شعبان نوری از لرستان 

   تاریکی خیابان‌های فرعی و معابر شهری
در معابر فرعی و خیابان‌ها و کوچه‌های شهر اهواز روشنایی کافی وجود ندارد. این مساله زمینه‌ساز سوءاستفاده سارقان می‌شود. این مشکل در شهر اهواز فراگیر است و به یک یا دو محله محدود نیست. 
عباس از خوزستان 

این خبر را به اشتراک بگذارید