• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 21 آبان 1398
کد مطلب : 87524
+
-

با مردم

با مردم









بی‌اعتباری کارت منزلت بازنشستگان
برخی رانندگان اتوبوس تهران کارت منزلت بازنشستگان را نمی‌پذیرند و می‌گویند نقدی بیا بالا. چرا کارتی که مخصوص بازنشستگان است نباید اعتبار داشته باشد؟
جواد اصغرزاده شبستری
 
بوی بدآب سنندج، هنوز جدی گرفته نشده است
داستان طعم و بوی بد آب شرب در سنندج تا کی ادامه دارد و مسئولان چه زمانی نارضایتی مردم شاکی و گله‌مند از طعم و بوی آب را جدی خواهند گرفت. شرکت آب و فاضلاب نیز این موضوع را قبول نمی‌کند.
مردوخی از سنندج

کوچه‌خواری و ضایع‌شدن حقوق شهروندان در نارمک
بیمارستان انصاری منطقه 8کوچه کنار خودش را از میدان اسبی تا بیمارستان بندکشی و آن را جزو ملک خود کرده و کوچه اختصاصی بیمارستان شده است. از طرفی بخشی از کوچه را هم به جای پارکینگ بن بست کرده و با نرده‌کشی عرض کوچه را گرفته است. آیا اینها کوچه خواری نیست؟
منصور از نارمک

7ماه معطلی برای صدور رأی پرونده
به‌رغم تأکیداتی که رئیس قوه‌ قضاییه داشته، شکایتی که به دادگاه اهرم در استان بوشهر داشته‌ام، پس از تشکیل دادگاه تاکنون مورد رسیدگی و اقدام قانونی قرار نگرفته و 7‌ماه است که معطل مانده. توقع داریم قضات اینگونه اطاله دادرسی نکنند.
سیداکبر فاطمی از تهران

عوامل آلایندگی شهر اراک معرفی شوند
چند سال قبل قرار بود در 5 نقطه شهر اراک عوامل آلاینده شهر را ارزیابی و شناسایی کنند که تاکنون انجام نشده است. بدیهی است که تنها با بررسی 5 نقطه نمی‌توان به نتایج دقیقی رسید و باید عوامل بیماری‌زای مؤثر بر هوای شهر اراک را شناسایی کنند اما همان 5نقطه هم عملیاتی نشد.
نوری از اراک

غرب به شرق همت نیازمند اصلاح آسفالت است
بخش‌هایی از بزرگراه همت به‌خصوص حد فاصل غرب به شرق از پل کردستان تا سر مدرس نیازمند اصلاح آسفالت است، چرا که پر از دست‌انداز شده است. لطفا اگر آسفالت نمی‌کنند حداقل آسفالت‌تراشی کنند. بارها به 137هم اعلام کرده‌ایم ولی تغییری ایجاد نشده است.
نصراللهی از شهرک گلستان

برخی درختان خطرناک باید رفع سدمعبر شوند
برخی درختان کهن در وسط کوچه‌های تنگ و باریک قرار گرفته و سد معبر شده‌اند و به نوعی عامل ترافیک به شمار می‌روند. از این دست درختان در خیابان‌های زعفرانیه، محمودیه و... بسیار است.
جزایری از تهران

گره ترافیکی میدان اصلی بوشهر کور شده است
گره ترافیک در میدان ساعت بوشهر آنقدر پیچیده شده که تبدیل به گره کور شده است درحالی‌که با اقدامات مؤثر و اجرای اصلاح هندسی و با هزینه اندک می‌توان گره‌های ترافیکی را تا حدی گشود. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
اکبرپور از بوشهر

بزرگراه یادگار از پادگان جی تا آذری چه شد؟
سال‌هاست که قرار است بزرگراه یادگار امام از پادگان جی تا آذری ادامه یابد. همچنین یادگار امام به سیمون بولیوار اتصال یابد که به‌نظر می‌رسد این طرح‌ها فراموش شده‌اند!
شمسی پور از تهران

جای نامناسب پمپ بنزین در میدان شاهد
مدتی است با راه‌اندازی پمپ بنزین در نزدیکی میدان شاهد تهرانپارس، اغلب اوقات ترافیک سنگینی، این میدان و خیابان‌های اطراف را فرا می‌گیرد. درحالی‌که پیش‌از این، این منطقه ترافیک چندانی نداشت. لطفا مسئولان تدابیری برای حل این مشکل بیندیشند.
جعفری از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید