• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 14 آبان 1398
کد مطلب : 87020
+
-

دعوت حناچی برای انتخابات شهردار مدرسه

شهردار تهران در تازه‌ترین توییت خود با تأکید بر اهمیت موضوع برگزاری انتخابات شهردار مدرسه، از والدین و مسئولان مدارس دعوت کرد تا دانش‌آموزان را برای شرکت در این رویداد تشویق کنند.
در متن توییت پیروز حناچی آمده است: «مسئولیت‌پذیری، تعهد و مشارکت در اداره جامعه؛ اموری آموختنی‌اند. بیست‌ویکمین انتخابات شهردار مدرسه فرصتی برای یادگیری این امور مهم است. از تمام والدین، معلمان و مدیران عزیز دعوت می‌کنم تا دانش‌آموزان تهرانی را به حضور و شرکت در این انتخابات تشویق کنند.»

آغاز فرایند انتخاب شهردار مدرسه در 400مدرسه شهر تهران
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از آغاز فرایند انتخاب شهردار مدرسه در بیش از 400مدرسه در شهر تهران خبر داد. به گزارش ایسنا، محمدرضا جوادی‌یگانه گفت: «مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در طرح شهردار مدرسه تا پایان روز 11آبان بوده و از 12تا 18آبان مهلت تبلیغات است و روز 20آبان با برگزاری انتخابات در سطح مدارس شهردار مدرسه انتخاب خواهد شد. دوره بیست‌و‌یکم انتخابات شهردار مدرسه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و معاونت‌های اجتماعی و فرهنگی مناطق 22گانه شهر تهران، 20آبان در بیش از 400مدرسه دوره متوسطه اول با استقبال پرشور دانش‌آموزان برگزار می‌شود.» او ادامه داد: «داشتن شهری زیبا، قانونمند و پویا مستلزم مشارکت تمام شهروندان در اداره امور شهر است. طرح شهردار مدرسه کمک خواهد کرد تا نسل آینده جامعه از دوران کودکی و نوجوانی با قبول مسئولیت در مدرسه به‌طور عملی با مفاهیم شهر و شهروندی، مسئولیت‌ها و حقوق شهروندی و مهارت‌های اجتماعی آشنا شوند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید