• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 14 آبان 1398
کد مطلب : 87009
+
-

پیش‌بینی مشتریان وفادار

ویترین
پیش‌بینی مشتریان وفادار


حفظ مشتری به تعبیر حسین علی‌زاده مؤلف کتاب «پیش‌بینی مشتریان‌وفادار» برای صاحبان کسب و کار ارزشمند است. از این رو مؤلف در این اثر کوشیده است روش‌های ایجاد و حفظ این وفاداری و مهم‌تر از آن تخمین میزان آن را در مشتریان بررسی کند.
 براساس آنچه در پشت جلدهتی این کتاب آمده است: «امروزه جذب مشتریان جدید بیش از 5 برابر مشتریان فعلی هزینه ایجاد می‌کند؛ لذا شناخت و حفظ مشتریان وفادار اولویت بسیار بالایی جهت سود و بقای سازمان‌ها و شرکت‌ها دارد؛ همچنین با شناخت مشتریان وفادار خود و استفاده از مدل‌های کارآمد می‌توان پیش‌بینی کرد یک مشتری جدید به ما وفادار است یا خیر.»  ناشر این کتاب انتشارات سخنوران و حامد علی‌زاده طراح روی جلد آن است. «پیش‌بینی مشتریان‌وفادار» 144 صفحه دارد و قیمت این کتاب 12‌هزار تومان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید