• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 14 آبان 1398
کد مطلب : 86998
+
-

در حاشیه سیاست

  انکار مرگ ابوبکر البغدادی
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در سخنرانی مراسم ۱۳آبان مشهد با تأکید بر شکست آمریکا در مبارزه با داعش، گفت: باور نکنید که ابوبکر البغدادی کشته شده است؛ چرا‌که نه سازمان ملل و نه مقامات آمریکایی این مسئله را نپذیرفته‌اند و آن را دروغ بزرگ ترامپ می‌دانند. به گزارش مهر، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی با بیان اینکه هیچ شواهدی درخصوص کشته‌شدن ابوبکر البغدادی در دست نیست، اظهار کرد: یکی از دلایل ‌راه‌اندازی گروه‌های تروریستی توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی، تامین امنیت و ادامه بقای ‌این رژیم ظالم است.

  پخش دلار از روی گاری
مهدی چمران در سخنانی در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در بوشهر گفت: دشمنی آمریکا از ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ شروع شد. من دقیقا به‌خاطر دارم که آن زمان در نقاط مختلف تهران دلارهای آمریکایی را از روی گاری بین مردم پخش می‌کردند. فرصت نکرده بودند دلارها را به ریال تبدیل کنند و آنها نیز چنین غائله‌ای را به راه انداختند. (ایسنا)

  چرایی ساز مخالف احمدی‌نژاد 
کمال تبریزی که به گفته خودش در جریان تسخیر سفارت آمریکا به‌عنوان عکاس و فیلمبردار ایفای نقش می‌کرده است، با اشاره به مخالفت محمود احمدی‌نژاد و عزت‌الله ضرغامی با اشغال سفارت آمریکا، توضیح داد: تنها دانشگاهی که همراهی نکرد، دانشگاه علم و صنعت بود که آقای احمدی‌نژاد در انجمن اسلامی آن دانشگاه بود، زیرا آنها بر این باور بودند که باید از سفارت شوروی شروع کنیم. البته آقای عزت‌الله ضرغامی هم با اینکه جزو بچه‌های پلی‌تکنیک بود، مخالف این حرکت بود، می‌گفت این کار درست نیست و حاضر به شرکت در ماجرای اشغال سفارت نشد.(خبرآنلاین)
 

این خبر را به اشتراک بگذارید