• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
سه شنبه 14 آبان 1398
کد مطلب : 86982
+
-

راسته لوازم حمام و دستشویی‌


  اگر قصد نوسازی یا تجهیز حمام و سرویس بهداشتی محل کار یا واحد مسکونی خود مطابق با ذوق و سلیقه و بودجه درنظر گرفته شده  را دارید، بهترین گزینه آن است که شال و کلاه کرده و راهی راسته بازار این وسایل در خیابان ملاصدرا یا بورس بازار وسایل حمام و دستشویی واقع در خیابان سعدی‌جنوبی، نرسیده به خیابان جمهوری اسلامی (چهارراه مخبرالدوله) شوید.
  در این راسته بازار می‌توانید تمام لوازم بهداشتی مورد نیاز برای سرویس حمام یا دستشویی از پرده حمام، آویز حمام و انواع حوله و تن‌پوش گرفته تا مدل‌ها و طرح‌های مختلف آینه، جاصابونی، وسایل نظافت سرویس بهداشتی، جای وسایل حمام و سردوش، شیلنگ و اتصالات و دوش و وان حمام را در برندهای مختلف داخلی و حتی خارجی خریداری کنید.
  تنوع قیمت، رنگ و مدل وسایل حمام، سرویس بهداشتی، شیرآلات و سردوش عرضه‌شده در این راسته بازار به شما قدرت انتخاب بیشتری می‌دهد تا این وسایل را متناسب با فضای درنظر گرفته‌شده محیط کار یا منزل و چیدمان آن انتخاب کرده و علاوه بر آن با خرید این اقلام به قیمت کمتر تا حدودی در بودجه بازسازی و نوسازی صرفه‌جویی کنید.
  در راسته بازار خیابان سعدی می‌توانید علاوه بر وسایل مورد نیاز برای حمام و سرویس بهداشتی برخی محصولات مانند انواع هود و هواکش مورد نیاز برای آشپزخانه و حمام را در مدل‌های داخلی و خارجی با قیمت‌های متنوع سفارش داده و حمل و نصب آن را به فعالان صنفی متخصص در این راسته بازار واگذار کنید تا امکان استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی اینگونه محصولات را نیز داشته باشید.
  توجه داشته باشید برای تردد به  این راسته بازار نیز به‌دلیل قرار گرفتن در محدوده اصلی طرح ترافیک و مشکلات تامین جای پارک، بهترین گزینه استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص مترو به دلیل دسترسی آسان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید