• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 14 آبان 1398
کد مطلب : 86966
+
-

با مردم

با مردم










بعد از خروجی فاز4اندیشه در تاریکی
جاده کرج شهریار بعداز هفت جوی تا پل سپاه شهریار، چراغ روشنایی ندارد؛ درحالی‌که پایه‌های چراغ ازهفت جوی تا خروجی فاز4 اندیشه کشیده شده ولی ادامه پیدا نکرده است.
مصیبی از شهریار

 ورودی قلعه‌حسن‌خان همیشه راهبندان است
ورودی قلعه حسن‌خان (شهر قدس) در جاده چیتگر همیشه راهبندان وترافیک بوده وتصادفات زیادی درمحدوده شهرقدس رخ می‌دهد. لطفا مسئولان فکری بکنند.
شهروند ازشهرقدس

سد معبر در خیابان شریعتی پابرجاست
به‌رغم پاسخ مسئولان مبنی بر رفع سد معبر میز و صندلی رستوران‌هایی که در خیابان موسیوند، واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل رومی در پیاده رو پراکنده بودند، این سد معبرها رفع نشده و همچنان پیاده رو در قرق رستوران‌ها و ترافیک ماشین و انسان به راه است.
فلاحت پور از شریعتی

مالیات‌ها را از قشر پردرآمد بگیرند
مالیات‌های سنگین مناسب شرایط اقتصادی کنونی جامعه نیست و مسئولان به جای آنکه از قشر ضعیف و کارگر و کارمند مالیات کم کنند به دانه درشت‌ها بپردازند و مالیات آنها را حتی با اعمال قانون بگیرند. این چه کاری‌است که حتی برای عملیات ساده بانکی، پارک کردن، خرید از فروشگاه زنجیره‌ای و... باید مالیات بدهیم؟
ریگانی از تهران

پنیر تقلبی کیلویی 45هزار تومان
پنیری به نام لیقوان را کیلویی 45هزار تومان خریدیم؛ درحالی‌که تنها یک هفته داخل آب پنیری که خود فروشنده داده است دوام می‌آورد و بعد از آن فاسد می‌شود. چه‌کسی باید بر این موضوع نظارت کند.
حسین‌زاده از تهران

تقاطع باقرخان با چمران نیازمند پل عابر مکانیزه است
ایستگاه اتوبوس باقرخان در خروجی اتوبان چمران یکی از خطرناک‌ترین نقاط است که رانندگان از ترافیک رسته پس از رسیدن به آن گاز می‌دهند و عابران پیاده هستند که با ترس و لرز از عرض بخشی از اتوبان می‌گذرند. با توجه به اینکه ورودی ستارخان از سمت چمران هم همین ایستگاه محسوب می‌شود و خودرو و عابران بسیاری از آن تردد می‌کنند. تقاضا داریم مسئولان نسبت به نصب و راه‌اندازی پل عابر مکانیزه در این تقاطع اقدام کنند.
گیتی فرد از باقرخان

محیط‌زیست را نباید دست‌کم گرفت
بی احترامی و بی‌توجهی به محیط‌زیست تاوان سنگینی دارد که قابل جبران نیست. چرا از مدیران توانمند و با سواد فارغ از نگاه سیاسی و جنسیتی برای این سازمان مهم انتخاب نمی‌کنند؟
مرفهی از صومعه سرا

بلوار روبه‌روی ورزشگاه تختی در خاموشی مطلق
از منطقه برق افسریه تقاضا می‌شود برای رفع خاموشی بلوار روبه‌روی ورزشگاه تختی تا میدان شهید مطهری (بزرگراه هجرت) اقدام کند. تاریکی مطلق در این مسیر از جهات مختلف جای تامل و خطر آفرین است.
دیانت از افسریه

کنسل‌شدن پروازهای بین‌المللی و مسئولان بی‌تفاوت
در یک هفته اخیر چندین پرواز ایرانی و ترکیه‌ای در فرودگاه آتاتورک کنسل شده و حتی یک نفر به مسافران سرگردان در این فرودگاه توضیح دقیق نداده که به چه دلیل باید 24ساعت در فرودگاه بمانند؟ چه‌کسی خسارت آنها را جبران می‌کند؟ چرا هیچ‌کسی به روی خودش نمی‌آورد. نکته اینکه نام هیچ‌کدام از پروازهای ایرانی غیراز ماهان ایر در تابلوهای فرودگاه دیده نمی‌شود.
نیک پی از تهران

بدقولی سایپا، انتظار و بیکاری
با وام 18درصد و پول گچ خورده معلمی، 45میلیون نقدا برای دریافت یک دستگاه تیبا طی 30روز کاری ثبت نام کردم تا با آن ماشین پسرجوان فارغ التحصیل بیکارمان کار کند و کمک زندگی خودش و ما شود. ولی هنوز شرکت سایپا خودرویی تحویل نداده و هر روز امروز و فردا می‌کند.
غیوری از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید