• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 14 آبان 1398
کد مطلب : 86961
+
-

مرگ اسرارآمیز دختری که معتاد به گاز بود

مرگ اسرارآمیز دختری که معتاد به گاز بود


مرگ عجیب دختری 17ساله که معتاد به گاز بود تیم جنایی را در برابر یک معما قرار داده است. پسر موردعلاقه این دختر با دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شده تا علت این حادثه مشخص شود.
به گزارش همشهری، این حادثه شامگاه ششم آبان‌ماه در سعادت‌آباد تهران رخ داد. آن شب رهگذران در یکی از خیابان‌ها خودروی پژویی را دیدند که شعله‌ور شده بود و ماجرا را به آتش‌نشانی خبر دادند. آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شدند و به مهار آتش پرداختند. در این حادثه پسری جوان که راننده پژو بود دچار سوختگی شده بود. دختر موردعلاقه او نیز به‌صورت سطحی سوخته بود اما قلبش از تپش ایستاده و پیکر بی‌جانش کنار خودرو افتاده بود. جسد این دختر نوجوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و ماجرای مرگ وی به قاضی ساسان غلامی، کشیک جنایی تهران اعلام شد. قاضی جنایی دستور بازداشت پسر مصدوم را صادر کرد و او صبح دیروز پس از بهبودی به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت. پسر 20ساله مدعی بود که مرگ دختر موردعلاقه‌اش به‌دلیل ایست قلبی بوده است. وی ادامه داد: نسترن 17ساله بود و با او حدود 3سال پیش آشنا شدم. در آن زمان مدام به خانه یکی از دوستانم می‌رفتم و نسترن نیز در کوچه آنها زندگی می‌کرد. در مسیر رفت‌وآمد به خانه دوستم، نسترن را دیده و عاشقش شده بودم. یکی از روزها سد راهش شدم و شماره‌ام را به وی دادم. به این ترتیب دوستی ما شکل گرفت و پس از آن با هم به تفریح می‌رفتیم تا اینکه پی به راز تلخی بردم. نسترن معتاد به گاز بود. البته خودم وقتی متوجه شدم خیلی تعجب کردم تا اینکه یک‌بار نسترن مقابل چشمان خودم از کپسول گاز و یک‌بار هم از فندک، گازاستنشاق کرد. هرچند بارها با او صحبت کردم اعتیادش را ترک کند اما فایده‌ای نداشت و رفته‌رفته اعتیادش بیشتر شد. ظاهرا از طریق دوستانش معتاد شده بود، خودش می‌گفت دوستانش گاز فندک مصرف کرده‌اند و معتاد شده‌اند و او هم با همین روش دچار اعتیاد شده است.
وی ادامه داد: من عاشق نسترن بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم. اما خانواده‌اش راضی نبودند. همین باعث شده بود تا رابطه ما کم شود تا اینکه روز حادثه نسترن به من زنگ زد و خواست همدیگر را ببینیم. من با ماشین به سر قرار رفتم و وقتی رسیدیم او سوار شد و بعد از من خواست مقابل مغازه‌ای توقف کنم. او پیاده شد و دقایقی بعد برگشت. فکر کنم کپسول گاز فندک خریده بود. گاز را مصرف کرد و بعد می‌خواست فندک را روشن کند که صدای انفجار آمد و آتش‌سوزی رخ داد. نسترن فورا از ماشین پیاده شد اما چون آتش به سقف ماشین سرایت کرده بود من هم از ناحیه سر و دو دست دچار سوختگی شدید شدم. نسترن اما فقط موهایش سوخته بود و آسیب جدی ندیده بود. من از ماشین پیاده شدم و نسترن آخرین بار اسم مرا صدا زد و ناگهان حالش بد شد و روی زمین افتاد. من احتمال می‌دهم که او ناگهان دچار ایست قلبی شد.
این پسرجوان با دستور قاضی جنایی درحالی بازداشت شده که علت مرگ دخترنوجوان هنوز مشخص نیست و جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته تا علت مرگ وی اعلام شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید