• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 15 اسفند 1396
کد مطلب : 8696
+
-

کودکان در برج میلاد شاغل می‌شوند

جشنواره نوروزی برج میلاد دوم تا 12فروردین‌ماه برگزار می‌شود. مدیرعامل برج میلاد علاوه براین، خبر از رونمایی تندیس آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در موزه مشاهیر برج میلاد پیش از آغاز سال جدید داد. به گزارش همشهری، علی درویش‌پور درباره برج میلاد گفت: « در بخش گردشگری برج میلاد، یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های ما، با تغییر نگرش، تعریف ساختار و تفاوت رویکرد به سمت و سوی حرفه‌ای است چرا که نگاه ما در این حوزه تنها ایجاد محیط با نشاط و مفرح برای شهروندان نیست و ما می‌خواهیم که نبض تپنده گردشگری پایتخت باشیم.»

 براساس گفته‌های مدیرعامل برج میلاد، این مجموعه برنامه‌های ویژه‌ای در روزهای آینده پیش رو دارد. بخشی از این برنامه‌ها را در ادامه متن می‌خوانید:

   طراحی، ساخت و ایمن‌سازی‌ طبقه منفی یک سازه برج در قالب شهر مشاغل کودکان تا قبل از آغاز سال جدید افتتاح می‌شود. در شهر مشاغل کودکان، تمام شرایط برای آموزش مهارت‌های جمعی، اجتماعی و حرفه‌ای به‌صورت بازی همراه با نشاط فراهم می‌شود.

  در اطراف برج میلاد، باغات بکر و مسیر بسیار زیبا و دیدنی‌ای وجود دارد که برای اکران و استفاده عمومی در قالب پروژه جاده تندرستی اقدام شده است.

   قرار است در بخش طبقات تجاری برج میلاد فضایی ایجاد شود تا تمامی برندهای معتبر و نامدار ایرانی در حوزه صنایع‌دستی و سوغاتی حضور داشته باشند.

  تا قبل از آغاز سال جدید از مجسمه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی شخصیت برجسته و تأثیر‌گذار در تاریخ معاصر ایران در موزه مشاهیر برج میلاد رونمایی می‌شود.

  جشنواره نوروزگار برج میلاد از دوم تا دوازدهم فروردین‌ماه میزبان شهروندان و گردشگران است.

این خبر را به اشتراک بگذارید