• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 13 آبان 1398
کد مطلب : 86858
+
-

با مردم

با مردم








مضرات تعطیلات پی‌در‌پی
شاید تعطیلات برای برخی مزیت باشد اما برای کاسبان و روزمزدها بسیار زیانبار است. مسئولان تلاش کنند که از میزان تعطیلات کاسته شود.
جاویدی از تهران

جاده میان آباد، چراغ روشنایی ندارد
جاده میان‌آباد واقع در اسلامشهر استان تهران فاقد روشنایی است، درحالی‌که هم پرتردد است و هم علائم راهنمایی و رانندگی کافی ندارد.
مشتاق از اسلامشهر

آفرود سواران به طبیعت آسیب می‌رسانند
آنچه که در سال‌های اخیر به‌عنوان آفرود سواری مد شده، آسیب‌های زیادی به طبیعت بکر می‌زند که شاید اثرات آن هم‌اکنون معلوم نشود. به‌خصوص آفرود سوارانی که به دل جنگل‌ها و کوه‌ها می‌زنند، خسارات جبران ناپذیری به طبیعت وارد می‌کنند و آنها که نوپا و نابلد هستند بیشتر. لطفا برای آفرود سواری محدودیت‌هایی قائل شوند.
صفرزاده از شاهرود

برق دزدی به بساطی‌های شبانه کشیده شده است
برخی دستفروشان و بساطی‌ها از برق‌های دزدی برای روشن‌کردن لامپ‌های هزار و دو هزار واتی استفاده می‌کنند. استفاده از یک‌لامپ 20وات توسط بساطی‌ها از برق عمومی شاید قابل چشم‌پوشی باشد اما در جایی که با کمبودهایی در این زمینه مواجهیم یا مشاغلی که ضرورتی ندارد، چرا نباید با متخلفان برخورد شود. لبو فروش و خرده‌فروشان در چهارراه سرسبز نارمک از لامپ هزار وات استفاده می‌کنند.
ولی‌زاده از تهران

قطع 40هکتار درخت چیز کمی است؟
قطع 40هکتار درخت آن هم از نوع هیرکانی چیز کمی نیست که مسئولان خیلی عادی از کنارآن بگذرند. توقع داریم اجازه ندهند به درختان و جنگل کهنسال در این مسیر آسیب برسد.
رضایت از گرگان

ورودی قلعه حسن خان تاریک است
جاده شهریار- تهران به طرف شهرقدس از میدان رضی‌آباد تا ورودی قلعه حسن خان روشنایی ندارد و به‌خصوص تردد شبانه در آن بسیار خطرآفرین است.
یک شهروند از شهریار

شهرک اکباتان جایگاه بنزین ندارد
شهرک اکباتان با جمعیت چند ده هزار نفری در غرب تهران فاقد حتی یک جایگاه بنزین است. به همین جهت نزدیک‌ترین جایگاه‌های بنزین به شهرک همواره پرترافیک هستند.
 احمد ارکانی از اکباتان

کاسبی برخی مدارس و ثروت‌های بادآورده
خوب است که در حوزه آموزش و پرورش هم مسئولان به هوش باشند که چگونه است درحالی‌که اغلب فرهنگیان حقوقشان کفاف 10 روز زندگی‌شان را نمی‌دهد، بعضی با دریافت مبالغی مانند کمک به مدرسه و پول روپوش و کلاس‌های فوق برنامه و بسیاری مبالغ دیگر بدون هیچ نظارتی به ثروت هنگفتی می‌رسند.
 رضایی از تهران

دور فلکه دوم گلستان تا زانو آب است
ازشهرداری ‌بهارستان‌ شهر‌گلستان تقاضا داریم اکنون ‌که ‌فصل ‌بارش ‌شده ‌‌و دور ‌فلکه ‌دوم‌گلستان ‌تا ‌زانو ‌پر ‌ازآب‌ می‌شود فکری برای وضعیت آبگرفتگی این فلکه بکند که سالیان ‌سال‌ است در این میدان تکرار می‌شود. این میدان محل تردد افراد معلول، دانش‌آموزان و سالخوردگان است.
علیپور از بهارستان

کنتورهای برق مجتمع‌ها تفکیک شوند
از وزارت نیرو تقاضا داریم اکنون که اقدام به حذف قبض‌های کاغذی کرده است، برای حفظ حق وحقوق مشترکین آب و برق درمجتمع‌های مسکونی و آپارتمانی که اغلب هم مستأجر هستند، اقدام به تفکیک کنتورهای مشترک به‌خصوص برای آب بکنند. بدیهی است که با محاسبات تعداد نفرات هیچ موقع عدالت و برابری به‌وجود نمی‌آید. رفت‌وآمد مهمانان، شست‌وشوی وسایل سنگین و ده‌ها مواد دیگر مصرف آب را افزایش داده و باعث تضییع حقوق همسایه‌ها می‌شود.
رضاپور از مشهد

این خبر را به اشتراک بگذارید