• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 13 آبان 1398
کد مطلب : 86849
+
-

ریگی: ستاره نداریم ولی تیم بودن مهم‌تر است

ریگی: ستاره نداریم ولی تیم بودن مهم‌تر است

امیرحسین اعظمی

استقلال در یکی از مهیج‌ترین بازی‌های لیگ برتر در فصل جاری، تراکتور را در تبریز با 4گل درهم کوبید تا شاگردان استراماچونی رفته‌رفته خودشان را به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر اضافه کنند. مسعود ریگی، هافبک استقلال در ارتباط با پیروزی تیمش برابر تراکتور، روند صعودی آبی‌پوشان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار همشهری پاسخ می‌دهد. او تأکید می‌کند که بازیکنان نهایت تلاش خودشان را برای قهرمانی در لیگ به‌کار خواهند گرفت ولی پیش‌بینی اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود، امکان‌پذیر نیست.
 فکر می‌کردید تراکتور را با 4گل شکست بدهید؟
ما در تبریز هیچ هدفی جز برد نداشتیم. این درست است که در زمین حریف بازی می‌کردیم ولی از چند هفته قبل هدفمان این بود که به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شویم، به همین دلیل باید این بازی را می‌بردیم. بازی با تراکتور خیلی مهم بود و خوشبختانه خودمان را به فاصله 2 امتیازی این تیم رساندیم.
 فکر می‌کنی چه زمانی به بالای جدول برسید؟
فاصله ما با صدرنشین فقط 4امتیاز است و قطعا به جمع مدعیان قهرمانی اضافه خواهیم شد.
 برخی معتقدند استقلال به‌اندازه سپاهان و تراکتور شانس قهرمانی ندارد، نظر تو چیست؟
چرا باید شانس قهرمانی ما کم باشد؟
 چون به اندازه این دو تیم ستاره ندارید!
ما ستاره نداریم؟ در زمین ستاره‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند بلکه تیم، فوتبال بازی می‌کند. ما یک تیم هستیم و این به موفقیت استقلال کمک می‌کند.
 به‌نظر می‌رسد با کسب 6برد پیاپی، حالا روحیه بازیکنان هم بالا رفته است؟
استقلال در شروع فصل با تغییرات زیادی مواجه شد به همین دلیل نیاز به زمان داشتیم تا هماهنگ شویم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم. زدن 4گل به تراکتور در تبریز کار هر تیمی نیست ولی با این برد قدرت خودمان را نشان دادیم. بازی استقلال-تراکتور در سطح اروپا بود و واقعا خیلی‌ها از تماشای این بازی لذت بردند.
 بازی در سیستم 2-5-3برای تو چطور است؟
هیچ تیمی در فوتبال ایران با این سیستم بازی نمی‌کند. آن اوایل کار سخت بود ولی در ادامه بهتر شد. من به‌عنوان یکی از 3هافبک مرکزی بازی می‌کنم که امکان جابه‌جایی هم وجود دارد. در پست حساس و مهمی بازی می‌کنم و امیدوارم خواسته‌های کادر فنی را به بهترین شکل در زمین پیاده کنم.
 استقلال قهرمان می‌شود؟
هدفی جز این نداریم. چیزی در مورد قهرمانی قابل پیش‌بینی نیست و مهم این است که بازی به بازی جلو برویم و این روند را ادامه دهیم. هدف ما خوشحال کردن هواداران است و امیدوارم در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید