• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 12 آبان 1398
کد مطلب : 86761
+
-

ترابی: با گل علیپور فولاد را می‌بریم

نمی‌دانم پنالتی بعدی را چه‌کسی می‌زند

حمیدرضا علیپور
پرسپولیس می‌توانست با بردن ماشین‌سازی به یک‌امتیازی صدرنشین برسد اما تن به تساوی داد تا چشم‌انتظار بازی‌های آینده باشد. مهدی ترابی در این بازی تلاش زیادی کرد و پنالتی پرسپولیس هم به‌خاطر خطا روی او به‌دست آمد اما در نهایت سرخپوشان متوقف شدند. هافبک سرخپوشان درخصوص شرایط این روزها و البته ماجراهای علیپور و پنالتی‌اش با همشهری به گفت‌وگو پرداخته است.
 فرصت خیلی خوبی را برای رسیدن به صدر از دست دادید.
بله واقعا خیلی حیف شد. در این بازی نتوانستیم خیلی خوب کار کنیم اما با وجود این موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. می‌توانستیم پیروز شویم.
 به‌نظر می‌رسد دوباره شرایط کمی نگران‌کننده شده باشد.
نه جای نگرانی وجود ندارد. ما در بازی‌های گذشته حتی در روزهایی که شکست خوردیم خیلی خوب بازی می‌کردیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که این بار نتوانستیم خوب بازی کنیم.
 پرسپولیس می‌تواند تا پیش از نیم‌فصل صدرنشین شود؟
هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. این هفته تمام تیم‌های بالای جدول مساوی کردند و تراکتور هم شکست خورد. پس اتفاق خاصی رخ نداده است که بخواهیم نگران باشیم.
  به‌نظر می‌رسد مشکل گلزنی تیم همچنان پابرجاست.
نه ما مشکل گلزنی نداریم و در بازی قبل دیدید که چطور به گل رسیدیم. در این بازی با بدشانسی توپ‌های بچه‌ها تبدیل به گل نشد. مطمئن باشید در بازی‌های بعد جبران خواهیم کرد.
 علیپور با حرکت عجیب خود پیروزی را از شما گرفت.
علیپور بازیکن مهمی برای ماست و بعد از بازی خودش بیشتر از همه ناراحت بود. اما او دوباره به اوج برمی‌گردد و مطمئن باشید که در بازی فولاد با گلزنی علیپور پیروز خواهیم شد.
 اما با این اتفاق هواداران خیلی از دست او عصبانی هستند.
بازیکنان بزرگ هم پنالتی از دست می‌دهند و این اتفاق در فوتبال رخ می‌دهد. علیپور خیلی به تیم کمک کرده است و در ادامه هم به تیم کمک خواهد کرد. همه ما باید به او کمک کنیم.
 گویا قرار بوده از بین تو و علیپور یک نفر پنالتی بزند؟
اتفاقا علیپور پنالتی‌زن خوبی است و در تمرینات خیلی خوب پنالتی می‌زند. در آن صحنه من هم بیرون بودم و به همین دلیل او پشت توپ قرار گرفت که متأسفانه پنالتی‌اش تبدیل به گل نشد.
 از بازی بعد تو پنالتی‌زن اول تیم خواهی بود؟
این را نمی‌دانم. کالدرون تشخیص می‌دهد چه‌کسی پنالتی بزند.

این خبر را به اشتراک بگذارید