• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 12 آبان 1398
کد مطلب : 86747
+
-

چگونه مبلمان، میزتلویزیون و سرویس خواب بخریم؟


  اگر قصد خرید مبلمان، سرویس خواب، میز تلویزیون و... برای تامین نیاز منزلتان را دارید، توجه داشته باشید که صرف مشاوره با فروشندگان راهگشای حل مشکلات شما و خرید محصولاتی با قیمت، کیفیت و زیبایی مناسب نخواهد بود.
  برای خرید مبلمان و اینگونه لوازم خانگی توجه داشته باشید که هنگام خرید همیشه کیفیت کالای مورد نیاز شما بر قیمت آن ارجحیت دارد. بر این اساس هنگام خرید اینگونه اقلام، بودجه احتیاطی نیز لحاظ کنید تا مجبور به خرید کالاهای ارزان‌قیمت اما بی‌کیفیت نشوید.
  هنگام خرید مبلمان و میز تلویزیون علاوه بر کیفیت و مواد به کاررفته در تولید اینگونه اقلام باید به جنبه‌های بصری مانند ست بودن و زیبایی این محصولات متناسب با فضای منزل خود نیز توجه داشته باشید.
  برای خرید این کالاها علاوه بر توانایی مالی باید به فضای منزل و ابعاد و ترکیب آن نیز توجه کنید؛ چرا که خرید مبلمان، سرویس خواب یا میز تلویزیون در اندازه بزرگ‌تر از فضای منطقی منزلتان، نه‌تنها مشکلی را از شما حل نمی‌کند بلکه جنبه زیبایی و چیدمان خانه را با مشکل مواجه می‌کند.
 قبل از تصمیم‌گیری در مورد خرید اینگونه محصولات باید از ابتدا برای خودتان مشخص کنید که دریافت تخفیف خرید و تهیه این اقلام با قیمت پایین‌تر برای شما اهمیت دارد یا خرید محصولاتی با کیفیت مناسب که از خدمات پشتیبانی و گارانتی مناسبی نیز برخوردار است تا هنگام نقص فنی برای دریافت خدمات دچار مشکل نشوید.
 فرض کنیم که شما فروشنده لوازم خانگی مثلا سرویس اتاق خواب یا میز تلویزیون هستید، آیا درصورتی که از اصالت و مرغوبیت محصولی که به مشتری ارائه می‌کنید، اطمینان داشته باشید حاضر به فروش آن با تخفیف بالا یا با ارائه خدمات پشتیبانی مناسب هستید؟ اگر از کالایی که ارائه می‌کنید اطمینان داشته باشید، ارائه پشتیبانی مناسب به خریدار نیز بیشتر برای شما توجیه اقتصادی دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید