• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 11 آبان 1398
کد مطلب : 86658
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

 استمداد کشاورزان از مسئولان
حدود ۹۰ درصد مردم بخش آبدان به کشاورزی و تولید گوجه‌فرنگی مشغولند، اما مسئولان هیچ فکری برای خرید تضمینی این محصول نکرده‌اند. کشاورزان این منطقه تسهیلات از بانک گرفته‌اند، اما در بازپرداخت آنها با مشکلات زیادی مواجه هستند.  
یک کشاورز از بوشهر

   بوی آزاردهنده در مهرشهر
بوی بد در بلوار ارم و کیانمهر مردم این منطقه را آزار می‌دهد. این بوی نامطبوع مدت‌هاست در این منطقه وجود دارد و از عصر به بعد بیشتر می‌شود. ساکنان هنوز علت را متوجه نشده‌اند. از شما تقاضا داریم علت این مسأله را بررسی کنید.
کیان از البرز

    درخواست شن‌ریزی کوچه
کوچه‌های کاج ٥ و ٦ محله صالح‎آباد شهرستان سقز پس از تعویض کانال فاضلاب بدون تسطیح و شن‎ریزی رها شده است. با توجه به بارش‌های روزهای اخیر مشکلات زیادی برای اهالی محله به وجود می‌آید. از شهرداری منطقه درخواست داریم کوچه را مسطح و شن‌ریزی کنند.
جمعی از اهالی از کردستان

   مونوریل کرمانشاه 
چند سال دیگر باید منتظر ساخت و اتمام مونوریل در کرمانشاه باشیم. مسئولان کرمانشاه هر بار قول تکمیل پروژه را در فاز اول می‌دهند، اما هیچ کاری پیش نمی‌رود. 
عیوضی از کرمانشاه

  رانندگان تاکسی کرایه زیادی از مردم می‌گیرند
برخی رانندگان تاکسی بدون توجه به طول مسیر پول زیادی از مسافر می‌گیرند و در برخی شرایط هم از بازگرداندن باقی پول مسافران به بهانه نبود پول خرد سرباز می‌زنند. این مساله تنها موجب افزایش هزینه‌های حمل و نقل برای مسافران است. از تاکسیرانی درخواست می‌کنم که نظارت بیشتری بر عملکرد رانندگان داشته باشند و سامانه‌ای برای اطلاع‌رسانی سریع در اختیار عموم بگذارند. 
معماری از  کرمانشاه

  تأخیر نانوایی‌ها در پخت نان 
بیشتر نانوایی‌ها در تبریز تا 7 صبح پخت نان را آغاز نمی‌کنند و این ساعت برای کارمندان و کارگرانی که نیازمند تهیه نان هستند، مناسب نیست. بنا بر دستور‌العمل اتحادیه‌ که در نانوایی‌ها هم نصب شده نان باید قبل از ساعت 6 در دسترس مشتریان قرار بگیرد اما اغلب نانوایی‌ها از این دستورالعمل پیروی نمی‌کنند.
احمدزاده  از تبریز

این خبر را به اشتراک بگذارید