• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 11 آبان 1398
کد مطلب : 86646
+
-

بورس آکواریوم نواب


   اگر وقت و حوصله و مهارت کافی برای نگهداری آبزیان در منزل را دارید برای خرید انواع ماهی و ملزومات آن باید سری به بورس آکواریوم نواب واقع در بزرگراه نواب صفوی، میدان جمهوری اسلامی بزنید.
  نواب بورس آکواریوم‌فروشان و ماهی‌های آب شور و شیرین در تهران است و برای رسیدن به این محل از میدان جمهوری که به سمت جنوب نواب بروید، مغازه‌های آکواریوم فروشی را می‌بینید که در دو طرف این خیابان وجود دارد.
  در این راسته بازار چند‌ده مغازه ماهی‌فروشی با ظاهری متفاوت وجود دارد که هر کدام در زمینه تخصصی خود فعالیت می‌کنند. بعـــضی از مغازه‌ها توزیع‌کننده و عمده‌فروش بوده و قیمت‌های آنها نسبت به بقیه 
پایین‌تر است.
  همچنین در این راسته بازار می‌توانید انواع تجهیزات آکواریومی مانند آکواریوم‌های شیشه‌ای و طلقی، پمپ‌های هوا، فیلتر، بخاری، گل و گیاه مصنوعی و انواع غذای خشک ماهی را تهیه کنید.
  برای راه‌اندازی یک آکواریوم مناسب باید ابتدا ابعاد مناسب فضای نصب آن در منزلتان را پیدا کنید.معمولا آکواریوم با طول 60، ارتفاع 50 و عمق 30سانتی‌متر، ابعاد مناسبی دارد. بعد از تهیه آکواریوم باید نسبت به خرید فیلتراسیون قوی اقدام کنید. فیلترهای موجود در بازار همگی چینی بوده و در 3 نوع داخل آبی، سقفی و سطلی عرضه می‌شود که قیمت انواع داخل آبی و سقفی آن بنابر نوع و کیفیت متفاوت است.
   با توجه به قرار گرفتن راسته بازار نواب در محدوده طرح زوج و فرد ترافیکی و مشکلات تامین جای پارک در این محدوده به‌نظر می‌رسد استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی بهترین گزینه برای خرید انواع ماهی و آکواریوم و لوازم جانبی آن است.

این خبر را به اشتراک بگذارید