• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 9 آبان 1398
کد مطلب : 86609
+
-

با مردم

با مردم

 همه از بلندگوهای وانتی‌ها ناراحتند
آیا در این کشور کسی از بلندگوی وانتی‌ها و کسانی که ضایعات می‌خرند راضی است؟ اگر همه مردم از این آلودگی صوتی ناراحت هستند چرا این کار غیرقانونی اعلام نمی‌شود تا آرامش صوتی به شهرها و کوچه‌ها بازگردد؟
مجلسی از تهران

   مگر ایران‌خودرو چند خودرو فروخته است؟
مگر ایران‌خودرو چند دستگاه خودرو فروخته که 20هزار میلیارد زیان داده است، اصلا در این یک‌سال و نیم تعداد فروش خودروهایش به 200هزار دستگاه رسیده؟ چرا فکر می‌کنند مردم سواد این چیزها را ندارند؟
حسین‌پور از تهران 

   زیرگذر چهارراه گلوبندک چه زمانی تکمیل می‌شود؟
چرا زیرگذر چهارراه گلوبندک تکمیل و تمام نمی‌شود؟ ترافیک این مسیر که قرار بود یکساله احداث شود بسیار آزاردهنده و وقت‌کُش است.
عبدخدایی از گلوبندک

   بازار مسکن تنها از دید مسئولان رونق دارد
مسئولان اعلام می‌کنند که بازار مسکن نسبت به سال‌های گذشته در همین ‌ماه رونق داشته است که به‌هیچ‌وجه صحیح نیست و باید گفت: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟
فتحی از تهران 

   نظارتی بر میوه و تره‌بار خیابان آبشار نیست
گویا هیچ‌گونه نظارتی در غرفه میوه و تره‌بار خیابان آبشارمنطقه12صورت نمی‌گیرد و بیشتر میوه و تره‌بار غرفه نامبرده نامرغوب و درجه3 است؛ به‌خصوص در ساعت‌های پایانی شب، میوه‌های ته‌مانده با همان قیمت اولیه به‌فروش می‌رسد.
ساعی از خیابان آبشار

   روستای گردشگری ویلادره آسفالت ندارد
روستای گردشگری ویلادره از توابع شهرستان سرعین در استان اردبیل فاقد آسفالت است، درحالی‌که در تابستان و بهار مملو از مسافر است و در زمستان و پاییز هم به تناوب گردشگر دارد. حتی خیابان اصلی این روستا فاقد آسفالت است.
میرزاپور از اردبیل

   دستکاری طبیعت عواقب نامطلوبی دارد
طرح انتقال آب و دستکاری در طبیعت پیش از این نیز عواقبی در پی داشته، مسئولان تبدیل شدن دریاچه آرال به صحرای آرال را در سال‌های اخیر ببینند و بدانند هر سانتی متری که خشکی در دریای خزر پیش برود احتمال آلودگی هوای شهرهای شمالی و شمال غربی و حتی کل ایران وجود دارد!
مستوری از تهران

   متروی شهر جدید هشتگرد چه شد؟
از ربع قرن قبل که شهر جدید هشتگرد ساخته شد وعده اتصال این شهرک به متروی سراسری تهران مطرح بود اما تا به امروز این حرف فقط در حد وعده مانده است و به‌رغم پیشرفت در ساخت مسیر ریلی هنوز این خط نجات بخش، راه‌اندازی نشده است.
حاجوی از کرج 

    چرا جهیزیه برعهده دختران است
عرف جامعه در دهه‌های اخیر تهیه جهیزیه را برعهده دختر گذاشته است؛ درحالی‌که مطابق قانون مدنی این کار در ردیف وظایف پسر است و بهتر است به‌جای ریخت و پاش‌های مرسوم برای ازدواج دختر و پسر با هم جهیزیه تهیه کنند که به کسی فشار نیاید.
دانیالی از تبریز

این خبر را به اشتراک بگذارید