• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 8 آبان 1398
کد مطلب : 86508
+
-

با مردم

با مردم

کلاه ایمنی مشکل مردم با موتورسوار نیست
مشکل مردم با موتورسواران، حرکت در پیاده‌روها و سرعت‌های غیرمجاز است. اما صدا و سیما و رسانه‌ها فقط درخصوص کلاه ایمنی هشدار می‌دهد که امری شخصی و مربوط به‌خود موتور سواران است.
شهروند از گرگان

   چراغ‌های پارک جنگلی سرخه حصار خاموش و روشن می‌شوند
از چند شب قبل از ساعت 10شب تا 4بامداد چراغ‌های پارک جنگلی سرخه حصار از درب اتوبان اسبدوانی تا درب ورودی تهرانپارس به‌صورت متوالی و هر ۵دقیقه دائم خاموش و روشن می‌شوند. یعنی کسی نیست که این مشکل را حل کند و مانع از ضرر و زیان فنی شود؟
شهاب از تهران 

   زبان نامفهوم احکام قضایی برای عامه مردم
زبان احکام قضایی برای عموم مردم قابل فهم نیست و اغلب نیاز است یک‌نفر حکم صادره توسط قوه‌قضاییه را برای کسی که حکم گرفته ترجمه کند. واقعا روان نویسی احکام چه اشکالی دارد؟
خواجه پور از تبریز

   تصادفات در خیابان اصلی کمالشهر
تصادفات مرگبار در خیابان اصلی کمالشهر تبدیل به معضلی جدی شده است؛ درحالی‌که مسئولان تاکنون زحمت یک خط کشی ساده در این مسیر را به‌خود نداده‌اند.
صفرپور از کمالشهر

   آیا در غیراز دفتر املا  نمی‌توان دیکته نوشت؟
معلم فرزندم از آنها خواسته حتما دفتر املا بخرند که فرق چندانی با دفتر معمولی ندارد و فقط چند خط‌کشی و جدول بندی در آن لحاظ شده است؟ آیا اگر فرزند من در دفتر معمولی بنویسد غلط می‌نویسد یا دیکته‌ای قابل تصحیح و امتیاز دادن نیست؟
مدیری از مشهد

   دستفروشان در اولویت استفاده از حمل‌ونقل عمومی
دستفروشان آنقدر زیاد شده‌اند که هیچ جا نمی‌توان از دست آنها در امان بود. در مترو ، اتوبوس و پیاده‌روها و خیابان و همه جا مملو از دستفروشانی است که بعضی‌ها به سبک گداگونه اقدام به التماس برای خرید می‌کنند. واقعا روان جامعه از این وضع آزرده است.
خردمند از تهران 

   کارکنان شرکت انبارهای عمومی چند‌ماه بدون حقوق
کارکنان شرکت انبارهای عمومی غرب تهران چند‌ماه است بدون حقوق و با ناعدالتی بسیار به‌کار خود ادامه می‌دهند. مسئولان حتی حق نیروهای بازنشسته را نادیده می‌گیرند؛ درحالی‌که این شرکت زیرنظر صندوق بازنشستگی است.
جمعی از کارگران انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار

   آزادراه تهران – شمال و وعده‌های بی‌سرانجام 
سال‌هاست درخصوص آزادراه تهران – شمال وعده داده می‌شود و در آستانه انتخابات این وعده‌ها رنگ و بوی دیگری به‌خود می‌گیرد. امیدواریم این بار وعده مسئولان محقق شده و در بهمن‌ماه شاهد بهره‌برداری از این آزاد راه استراتژیک باشیم.
ربیعی از کرج

   چه‌کسی پاسخگوی حوادث غیرمترقبه در اهواز است
درحالی‌که همه پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در مورد بارش شدید باران در اهواز از قبل اعلام شده بود، چطور این همه حادثه غیرمترقبه به وقوع پیوست که قطع برق تنها یک نمونه از آن است. هنوز هم بسیاری از مناطق اهواز برق ندارند.
ربانی از اهواز

   خانه پدری، اکران شود
فیلم خانه پدری که پس از 10سال مجوز اکران گرفته بود، دوباره از پرده پایین آمد، درحالی‌که موضوع آن در برخی مناطق کشور کاملا موضوعیت دارد و جا دارد که در این خصوص اطلاع‌رسانی شود. مسئولان در تصمیم خود تجدید نظر کنند.
دهقان از تهران 

   مخلوط گاز و آب در بندر ماهشهر 
آب شرب شهروندان ماهشهری با گاز مخلوط است که ضمن بدبو و بدمزه بودن باعث آتش گرفتن آب می‌شود که به‌شدت خطرناک است و می‌تواند فاجعه به بار آورد.
میرآخوری از بندر ماهشهر

   کشتن دختر توسط والدین در صدا و سیما به چه معناست؟
درحالی‌که مسئولان عنوان می‌کنند خانه پدری به‌علت خشونت خانگی توقیف شده است، نمایش کشتن دختر به‌دست پدر و مادر در یکی از عامیانه‌ترین سریال‌های تلویزیون واقعا جای تامل دارد و بد نیست یک نفر در باب این تضادهای تصمیم‌گیری توضیح دهد.
ضامن از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید