• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 8 آبان 1398
کد مطلب : 86464
+
-

راسته لوازم یدکی چراغ برق

  اگر به‌دنبال اسپرت کردن خودروی خود یا خرید تجهیزات تزیینی و همچنین لوازم یدکی نایاب، لاستیک و ... با قیمت مناسب هستید، باید حتما سری به بورس راسته بازار خیابان چراغ برق واقع در خیابان خیام تهران بزنید.
  چراغ برق یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران است که علت نامگذاری آن تجهیز این خیابان با تیر‌های چوبی و لامپ‌های زرد رنگ بوده است. در واقع این خیابان جزء نخستین خیابان‌هایی محسوب می‌شود که دارای چراغ بوده و نور لامپ آنجا را روشن کرده بود.
   با وجود کمبود قطعات خودرو، در راسته لوازم یدکی و لوازم خودرو چراغ برق امکان تهیه قطعات اصلی و با کیفیت خودروهای داخلی، کره‌ای، چینی و ژاپنی گرچه با قیمت‌های متفاوت، بیش از سایر مراکز عرضه این لوازم و تجهیزات است.
  پاساژ کاشانی قدیمی‌ترین مرکز تهیه و توزیع قطعات یدکی در این راسته بازار است و بیشتر فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل‌ها و واردکنندگان و تولید‌کنندگان قطعات یدکی انواع خودروها این پاساژ را می‌شناسند و در آن دارای نمایندگی و دفتر فروش هستند.
  توجه داشته باشید که در چراغ برق تعطیلی معنا ندارد و این راسته بازار حتی جمعه‌ها هم تعطیل نیست. در این راسته بازار از صبح شنبه تا ظهر پنجشنبه، لوازم‌فروشان فعالیت داشته و از ظهر پنجشنبه تا غروب جمعه بازار در دست نصاب‌ها و خدماتی‌هاست.همچنین مغازه‌های اندکی در روزهای پنجشنبه و جمعه باز بوده و به جای هر واحد صنفی بسته نیز یک فرد برای ارائه خدمات خودرو حضور دارد.
   با توجه به شلوغی این راسته بازار و قرار گرفتن آن در محدوده طرح ترافیک، بهترین راه رفت‌وآمد به این راسته بازار استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص مترو و اتوبوس‌های شرکت واحد است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید