• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 8 آبان 1398
کد مطلب : 86452
+
-

روزبه چشمی: داربی برگشت جبران می‌کنیم

روزبه چشمی: داربی برگشت جبران می‌کنیم

محمد زارعی| روزبه چشمی، مدافع- هافبک استقلال تهران درحالی‌که انتظار می‌رفت در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل پارس‌جنوبی بازی کند، اما یکباره نامش از لیست 18نفره آبی‌پوشان کنار گذاشته شد. او  دلیل مصدومیت خودش و همچنین داریوش شجاعیان را فشردگی بازی‌ها می‌داند. روزبه فعلا سعی دارد خودش را برای بازی حساس جمعه مقابل تراکتور آماده ‌کند. با او درباره همین موضوع‌ها حرف زدیم:
  هواداران وقتی دیدند در ترکیب اولیه بازی با پارس‌جم نیستی، شوکه شدند!
یک مقدار احساس درد در پا داشتم. برای اینکه خدای نکرده مصدومیتم بدتر نشود، با مشورت دکترهای تیم تشخیص دادم بازی نکنم.
  بازی چطور بود؟
برد خوبی بود. امیدوارم این روند را در بازی‌های پیش رو هم ادامه دهیم.
  به‌نظرت استقلال می‌تواند اختلاف با صدر جدول را جبران کند؟
بالاخره ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم. باید تمام بازی‌های خودمان را ببریم و نگاهمان به آینده باشد. تمام تلاشمان را می‌کنیم که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.
  با این وضعیت به بازی با تراکتورسازی می‌رسی؟
بله، ان‌شاءالله به این بازی می‌رسم.
  بعضی‌ها می‌گویند مصدومیت‌های زیاد بازیکنان در این مقطع به‌خاطر فشردگی بازی‌هاست؟
خودتان دارید می‌بینید. نه فقط تیم ما بلکه همه تیم‌ها مصدوم‌های‌شان ردیف شده‌اند! بیشتر تیم‌ها بعد از هر بازی دو، سه مصدوم دارند. حالا یا مصدومیت جزئی یا آسیب‌دیدگی جدی است.  بازی‌ها خیلی فشرده است درحالی‌که امکانات متناسب نیست و از همه مهم‌تر اینکه باشگاه‌ها بدون امکانات کافی هستند. پتانسیل اینکه هر 3 یا 4روز یک‌بار بازی کنیم در باشگاه‌های‌مان نیست؛ چرا‌که امکانات ریکاوری بعد از مسابقات اصلا حرفه‌ای نیست. فقط از حرفه‌ای بودن همین روزهای بازی است که مثل لیگ انگلیس شده است. هر 3‌ یا 4روز بازی داریم! کپی‌برداری‌های‌مان از فوتبال حرفه‌ای دنیا فقط فاصله بازی‌ها‌ست. 
  بازی با تراکتور را چطور می‌بینی؟
تراکتور نشان داده تیم خوبی است. نتایج خوبی هم گرفته است. قطعا بازی سختی داریم ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم. تمام تمرکزمان روی این مسابقه است که یک نتیجه خوبی در تبریز بگیریم.
  نظرت در مورد کار‌کردن با استراماچونی چیست؟
در این مدت که در استقلال بوده مربی و بازیکنان به درک متقابلی از هم رسیدند. فکر می‌کنم روزهای خوبی در پیش است و همه هم تلاشمان را می‌کنیم.
  در این 8هفته کدام تیم‌ها را مدعی می‌دانی؟
 فکر می‌کنم تراکتور، سپاهان و شهرخودرو که تا اینجای کار خوب نتیجه گرفته‌اند و صدر جدول هستند، مدعی باشند. ما هم که یکسری امتیازات را از دست دادیم، تلاش می‌کنیم در ادامه مسابقات امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.
  بدترین اتفاق لیگ تا اینجا برایتان  چه بود؟
قطعا مصدومیت داریوش شجاعیان می‌توان گفت بدترین خاطره ما‌ست. این نوع مصدومیت برای هر فوتبالیستی بدترین نوع آسیب‌دیدگی است. داریوش شجاعیان جزو صمیمی‌ترین دوستان من است. این مصدومیت‌های بازیکنان بی‌ربط با فشردگی بازی‌ها نیست. ان‌شاءالله مسئولان یک فکری برای فشردگی بازی‌ها کنند.
  خاطره تلخ تیمی هم به‌نظر باخت در شهرآورد باشد؟
بازی‌ای نبود که ما بازنده آن باشیم. روی یک اتفاق و بدشانسی دقایق آخر گل خوردیم. فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و سر هم بودیم، ولی نتیجه را واگذار کردیم. ان‌شاءالله بازی برگشت جبران می‌کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید