• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 4 آبان 1398
کد مطلب : 86386
+
-

با مردم

با مردم








دوره‌های آموزشی برای پاکبان‌ها برگزار شود
برای پاکبان‌های زحمتکش که زباله جمع‌آوری می‌کنند یا کارگران زحمتکشی که مسئول آبیاری فضاهای سبز هستند، دوره‌های آموزشی برگزار شود تا هم در نظافت شهر دقت بیشتری صورت گیرد و هم آب و سرمایه کمتری هدر رود.
حسینی از تهران

قطار برگشت تهران به قزوین دایر شود
قطارحومه‌ای قزوین به تهران فقط در ساعت‌های اولیه صبح حرکت دارد؛ درحالی‌که بعدازظهرها به سمت تهران حرکت ندارد.
رحمانی از قزوین

چرا فضاهای سبز تهران صیفی‌کاری نمی‌شود؟
در بسیاری از کشورهای دنیا از فضای سبز شهری به‌خصوص باغات واقع در شهر، برای کشت و زرع استفاده می‌شود و محصولات آن به مصرف گرمخانه‌ها و نیازمندان می‌رسد. چرا از این ظرفیت در پارک‌های تهران که تعدادشان هم کم نیست بهره‌برداری نمی‌شود.
دریانی از تهران

چرا کاور ورزشی دانش‌آموزان هر سال عوض می‌شود؟
چرا مدارس هر سال رنگ کاور ورزشی را عوض می‌کنند، چه اشکالی دارد دانش‌آموزی در زنگ ورزش کاور سال گذشته‌اش را استفاده کند؟
ماهروز از بردسکن خراسان رضوی

جلوی ورود سگ به پردیسان را بگیرید
از مسئولین انتظامی خواهشمندیم جلوی ورود سگ‌ها به پارک پردیسان را بگیرند. شمار زیادی از کسانی که همراه سگ به پارک می‌آیند باعث سلب آسایش شهروندان شده است.
طلعتی از تهران

درمورد بازگشت بیت‌المال اطلاع‌رسانی دقیق شود
با عرض سلام و درود بی‌پایان و خداقوت. عودت میلیاردها تومان از حساب بیت‌المال که به‌خاطر فساد، رانت‌خواری، اختلاس و سایر شیوه‌های مکارانه و طمع‌کارانه به‌دست مفسدین اقتصادی افتاده بود، قابل تحسین است اما مسئولان به مردم گزارش دهند که این پول‌ها دقیقا به کجا باز می‌گردند.
تدبری از یزد

دزدان اموال عمومی را به‌راحتی آزاد نکنند
از قوه قضاییه تقاضا داریم، دزدان اموال عمومی مثل کابل برق و تلفن، دریچه گاز و برق و امثال آن را، به‌راحتی آزاد نکند و برای آنها که با دزدی احمقانه باعث آسیب‌های جبران ناپذیر می‌شوند، اشد مجازات را درنظر بگیرد تا دست از بازی با جان ملت بردارند.
گازرانی از تهران

سگ‌های ولگرد جان عابران پیاده شهریار را تهدید می‌کنند
از اداره بهداشت درخواست جمع‌آوری سگ‌های ولگرد اطراف اندیشه شهریار را داریم که جان عابرین پیاده٬ موتورسواران و دوچرخه سواران را تهدید می‌کند.
یک شهروند از اندیشه

زمین‌های برق تهران در هشتگرد چه شدند؟
رای دادگاه درباره زمین‌های برق تهران در شهر جدید هشتگرد پس از چندسال دوندگی چه شد؟
کاظمی از تهران

ساخت سد بختیاری چه شد؟
پس از سال‌ها، مدتی است که وسایل مکانیکی شرکت سدبختیاری در حاشیه مکانی که قرار است سد ساخته شود دپو یا به انبار منتقل می‌شود. اگر بودجه‌ای برای سد نداشتند چرا کار ساخت آن را آغاز کردند که این همه ضرر به منابع مالی کشور و استان وارد شود و دست آخر هم بدون استفاده رها شود؟
صباحی از خرم‌آباد

قانون از کجا آورده‌ای برای همه مردم اجرا شود
قوه قضاییه قانون از کجا آورده‌ای را در مورد همه اجرا کند. این اختلاس‌ها و ارقام عجیب و غریب خاص مسئولان نیست؛ برخی کارمندان گمنام هم ثروت و دارایی بسیاری اندوخته‌‌اند.
وطن‌پرست از تهران

مالیات می‌تواند کشور را از پول نفت بی‌نیاز کند
 اگر هر واحد صنفی مبلغ بدهی مالیاتی خود کم یا زیاد را بپردازد دولت از پول نفت بی‌نیاز می‌گردد و این منهای باقی ارقام مالیاتی است که به‌حساب دولت می‌رود. باید به مسئولان کمک کرد.
امینی از سراوان

جلوی سوءاستفاده از بنزین را بگیرند
کارت‌های کارگران پمپ بنزین چندبار استفاده می‌شود که سوءاستفاده است و باید جلوی آن را گرفت. بالاخره این همه دردسر برای گرفتن و توزیع کارت سوخت باید فایده‌ای داشته باشد یا نه؟
آقایی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید