• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
پنج شنبه 2 آبان 1398
کد مطلب : 86334
+
-

با مردم

با مردم






حقوق مسافرانی که پروازشان تأخیر دارد چه می‌شود؟
ایرلاین‌های بی‌تعهد و پرتأخیر باعث تضییع حقوق شهروندی می‌شوند. پرواز یک شرکت هواپیمایی روز 27مهر با 2ساعت تأخیر انجام شد و پرواز027 مشهد به تهران از همین شرکت در روز 29مهر به کل لغو شد. بدون اینکه کسی به روی خودش بیاورد، عذرخواهی بشود یا به‌نوعی جبران خسارت شود. پس حقوق شهروندی مسافران چه می‌شود؟
اطلس‌باف از تهران

سازمان‌های خدماتی، بازدیدهای دوره‌ای ندارند
چرا سازمان‌های خدماتی مثل آب و برق و گاز بازدیدهای دوره‌ای برای رفع عیوب شبکه‌ای خود ندارند که ناگهان ترانس برقی آتش می‌گیرد یا لوله آبی می‌ترکد. مگر پول این قبیل خدمات روی قبض‌های آب و برق نمی‌آید؟
سلامی از مشهد

بیمارستان ابوذر اهواز یک دستگاه بخور بیشتر ندارد
بیمارستان ابوذر اهواز که در مرکز استان واقع است تنها یک دستگاه بخور پزشکی برای حجم انبوه بیماران تنفسی این شهر دارد. درحالی‌که با نم بارانی ممکن است صدها نفر به‌خصوص کودکان و نوزادان، نیازمند استفاده از این دستگاه شوند. در اعتراض مراجعه‌کنندگان نیز می‌گویند: بودجه‌ای برای افزودن دستگاه بخور به این بیمارستان نداریم.
محمودی از اهواز

خاموشی بخشی از خیابان دماوند
از منطقه برق تهرانپارس تقاضا می‌شود برای رفع خاموشی خیابان دماوند از هتل شهر تا خیابان ۱۱۱تهرانپارس (ملکی) به تعداد ۷ یا ۸ لامپ اقدام کند.
ایمان هرندی از تهرانپارس

بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم چه زمانی بهره‌برداری می‌شود
چند سال است که بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم تکمیل شده و حتی برخی تجهیزات بیمارستانی به آن منتقل شده است. سؤال این است که این بیمارستان وقفی و خیریه چرا مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد.
جوشقانی از قم

درختان کهنسال خیابان نامجو را از حصار درآورید
از شهرداری منطقه7 تقاضا می‌کنیم شبکه‌های آهنی دور درختان کهنسال میدان و خیابان نامجو را بردارند. برای افرادی هم که به هر نحوی با میخ، رنگ، طناب و آلودگی باعث آسیب به درختان و مخدوش شدن زیبایی بصری شهر می‌شوند مجازات درنظر بگیرند و با متخلفان برخورد کنند. در همین محدوده منزلی که درست مقابل فروشگاه کفش ملی است، فاضلابش را روی درخت، لوله‌کشی کرده است.
جواد شبستری از خیابان نامجوی تهران

تبلیغات روی اتوبوس‌ها حق شهروندی را ضایع می‌کند
در اینکه برای کسب درآمد روی اتوبوس‌ها تبلیغات کنند بحثی نیست ولی اینکه نوارهای تبلیغاتی را آنقدر روی شیشه بالا بیاورند که مسافر چشم‌اندازی به بیرون نداشته باشد، درست نیست.
پورمنصور از تهران

قیمت سوخت باید افزایش یابد
به‌جای این همه هزینه‌تراشی و بوروکراسی، قیمت سوخت را افزایش دهند. هم دولت به خواسته‌اش رسیده هم مردم را از این بلاتکلیفی و معادلات چندمجهولی نجات دهند.
ایوبی از تبریز

قماربازان را از سطح شهر جمع کنند
از نیروی انتظامی تقاضا داریم با قماربازانی که در مناطقی مثل ترمینال جنوب یا میدان امام حسین(ع) بساط قمار راه می‌اندازند وآدم‌های ساده لوح ر افریب می‌دهند به‌صورت جدی برخورد کنند.
منادی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید