• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
دو شنبه 14 اسفند 1396
کد مطلب : 8621
+
-

با مردم

با مردم

   احیای سیستم تنفسی شهرمان

با سلام و خداقوت. این روز‌ها، روزهایی است که در هر گوشه و کنار شهر و حتی حیاط خانه و ساختمان می‌توان بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران درختی کاشت. فقط باید حفره‌ای ایجاد کرد و ریشه‌های رونده نهالی را در آن‌جا داد تا بعد‌ها درخت خوش قد و بالایی سایه بگستراند و عضوی از طراوت و سیستم تنفسی شهرمان شود.

 هرچند درخت را در هر زمانی می‌توان کاشت، اما کارشناس‌ها بهترین زمان را اسفند‌ماه می‌دانند. روزهای پایانی سال بهترین زمان رسیدگی به درختان برای رشد و طراوات در فصل بهار وگرمای تابستان است. امیدواریم با توجه به سخنان رئیس شورای شهر تهران که گفتند درخت برای شهر تهران در شرایط فعلی مفهوم حیاتی دارد، همه با هم برای احیای سیستم تنفسی شهرمان با کاشت، حفظ و نگهداری درختان اهتمام داشته باشیم.

یک دوستدار طبیعت

 

  اتوبوس‌ها دلگیر شده اند

با عرض سلام و خسته‌نباشید. تقاضایی که از مسئولان شرکت واحد اتوبوسرانی داریم این است که این تبلیغات را از روی شیشه‌های اتوبوس‌ها بردارند. حیف شهر تهران نیست با این همه قشنگی و با فضاهای سبز زیبا، مسافران از دیدنش لذت نبرند؟! من یک مادر هستم و از خیابان ولیعصر تا تجریش سوار اتوبوس شدم. خیلی دلم گرفت تا به مقصد برسم. حیف حیف.

4872...0912

 

  چرا صفحه حوادث را حذف کرده‌اید

با سلام. مدتی است در روزنامه تغییراتی را به وجود آورده‌اید، ما خوانندگان دائمی صفحه حوادث گلایه داریم که چرا مدتی است این صفحه خیلی جمع‌وجور شده و کمتر حوادثی است و خواننده را راضی نمی‌کند. به‌گونه‌ای که گویا صفحه حوادث از روزنامه حذف شده است. لطفاً پاسخ دهید چرا؟

گلایه تعدادی از خوانندگان

 

توضیح همشهری

پیگیری دو حادثه سانچی و سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج در هفته‌ها و روزهای گذشته بخش عمده‌ای از صفحه حوادث روزنامه‌ها را به خود اختصاص داده است . به همین دلیل اخبار حوادث فضای کمتری برای انتشار یافته‌اند.

 همچنان منتظر انتقادات و پیشنهادات شما در این ستون مردمی هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید