• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 1 آبان 1398
کد مطلب : 86205
+
-

با مردم

با مردم







دکل شرکت مخابراتی در دل خانه‌های مردم ساری
مسئولان بدون درنظر گرفتن 100خانوار ساکن در کوچه قائم 4واقع در خیابان سیدالشهدای ساری و با فاصله کمتر از 20متر از منازل مسکونی اقدام به نصب دکل مخابراتی کرده‌اند که باعث به‌وجود آمدن تنش بین همسایه‌ها و نگرانی از مضرات حضور دکل شده است. چه‌کسی پاسخگوی امواج دکل‌ها و تأثیر آن بر سلامت ساکنان است؟
اهالی کوچه 4قائم از ساری

پیاده‌روی خیابان دماوند را مسدود کرده‌اند
پیاده‌روی خیابان دماوند نرسیده به ایستگاه پل توسط دو تالار کاملا مسدود شده و به‌عنوان پارکینگ تالارها استفاده می‌شود.
خواهشی از دماوند
 
گوشت در ارومیه همچنان از کشتارگاه‌های سنتی به بازار می‌آید
ارومیه با جمعیت بیش از یک‌میلیون نفری، فاقد کشتارگاه صنعتی است و بیشتر گوشت قرمز مورد نیاز مردم هر چند به‌صورت بهداشتی ولی در کشتارگاه‌های سنتی ذبح می‌شود.
اسماعیلی از ارومیه

طرح جاده زیارت چه شد؟
طرح جاده زیارت که قرار بود هرساله قسمتی از آن جاده تکمیل شود، هنوز نیمه‌کاره باقی‌مانده است. البته بخشی از راه کنار گذر زائران پیاده در جاده نیشابور درست شده ولی باقی طرح متوقف شده است.
بقایی از مشهد

بزرگ‌ترین تولیدکننده زرشک دنیا صادرات ندارد
خراسان جنوبی با تولید سالانه ۲۰هزار تن زرشک، بزرگ‌ترین تولید‌کننده این محصول در دنیاست. اما شاید یکی دو درصد این محصول صادر شود. قیمت تواقفی خرید آن نیز کیلویی 10هزار تومان است؛ درحالی‌که به قیمت 80هزار تومان به‌دست مصرف‌کننده می‌رسد.
بیگمی از بیرجند

پله برقی جنت‌آباد خراب است
روزهای زیادی از خرابی پله برقی‌ جنت آباد واقع در بزرگراه همت می‌گذرد. در تماس با 137 گفتند که پیمانکار پول برق را نداده و پله خاموش است. آیا این مناسبات به شهروند 74ساله‌ای که باید هر روز 60 تا پله را بالا و پایین برود ربطی دارد؟
واثقی از جنت‌آباد

چرا داشتن کارت ملی هوشمند برای انتخابات الزامی نیست؟
درحالی‌که بانک‌ها کارت‌های قدیمی ملی را نمی‌پذیرند و سایر سازمان‌ها نیز این کارت‌ها را قبول ندارند و رسید دریافت کارت ملی هوشمند را نادیده می‌گیرند چرا مسئولان اعلام کردند که برای شرکت در انتخابات داشتن کارت ملی هوشمند الزامی نیست؟
ملاحتی از کرمانشاه

جاده فیروزآباد به کهریزک مالرو شده است
جاده فیروزآباد به کهریزک (بهشت زهرا) خیلی خراب است و واقعا امکان رانندگی در آن نیست! حتی چهارپایان نمی‌توانند در این جاده به‌سادگی تردد کنند و اگر خودرویی وارد جاده شود حداقل نیم‌میلیون خرج تعمیر جلوبندی آن خواهد شد. جاده فوق کم عرض، بدون آسفالت، تاریک و پر از دست‌انداز است.
سعیدی از شهرری

تردد نابینایان در گرگان سخت و نفسگیراست
عدم‌مناسب‌سازی‌ معابر و ساختمان‌های اداری، تجاری و مراکز تفریحی در گرگان سبب شده که همه افراد معلول نتوانند در جامعه حضور پررنگی داشته باشند و نابینایان حتی نمی‌توانند یک متر در شهر جابه‌جا شوند.
عرازبخت از گرگان

رستوران‌ها جاده چالوس را ملک اختصاصی خود می‌دانند
جاده کرج-چالوس به‌ویژه حد فاصل پل بیلقان و سد کرج به‌صورت ملک اختصاصی رستوران‌های حاشیه جاده درآمده است؛ درحالی‌که روزی قرار بود همه این رستوران‌ها بسته شوند، اما اکنون تعدادشان دو برابر شده است. همین وضعیت باعث ایجاد ترافیک پایدار و تصادفات بسیار شده است و به‌تازگی حتی در کنار خود جاده هم خودرو پارک می‌شود. مسئولان لطفا رسیدگی کنند.
طالبی از تهران

کمپ‌های ترک اعتیاد در نزدیکی مدارس کمالشهر
کمپ‌های ترک اعتیاد زیرنظر سازمان بهداشتی درست در جوار مدارس راهنمایی و دبیرستانی در کمالشهر قرار گرفته‌اند که باعث نگرانی اهالی برای فرزندانشان خود شده است. از اداره اماکن و بهزیستی تقاضا داریم به این نگرانی پایان دهند.
مجاوری از کمالشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید