• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 29 مهر 1398
کد مطلب : 86030
+
-

هفته میهمانی صدرنشین‌ها

هفته میهمانی صدرنشین‌ها

  هفته هفتم لیگ برتر که روز گذشته با انجام 3بازی آغاز شده بود امروز با برگزاری 5بازی باقیمانده به پایان می‌رسد. در روزی که همه صدرنشین‌ها میهمان هستند، بعید نیست نفت مسجدسلیمان با کسب دومین پیروزی فصل خودش را به جمع تیم‌های بالای جدول برساند. هواداران استقلال هم در ورزشگاه آزادی منتظر دومین برد فصل خود هستند.
  نساجی - تراکتور/ ساعت15:30
اولین بازی امروز از ساعت15:30 در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر آغاز می‌شود و به‌احتمال زیاد بازی جذابی هم خواهد بود. هر دو تیم در بالای جدول حضور دارند؛ تراکتور با 14 امتیاز یکی از صدرنشین‌هاست و نساجی هم این فصل شروع خوبی داشته و بعد از 6 بازی در رتبه پنجم جدول بوده است. رضا مهاجری که زمانی در سازمان فوتبال تراکتور حضور داشت و برای این باشگاه، تیم می‌بست امروز روی نیمکت نساجی برای متوقف کردن تراکتوری‌ها تلاش خواهد کرد. هواداران پرشمار تراکتور که در همه شهرها حضوری پرشور دارند امروز اتفاقا سهم زیادی از سکوها ندارند چون قائمشهری‌ها مثل همیشه اکثر سکوها را مال خود می‌کنند.
 گل‌گهر - سپاهان/ ساعت16:30
سپاهان امروز از ساعت16:30 در سیرجان به مصاف گل‌گهر می‌رود که بعد از 3تساوی و 3باخت بالاخره بگوویچ را برکنار کرد و حالا مجید جلالی روی نیمکت این تیم می‌نشیند. جلالی که باعث و بانی یکی از قهرمانی‌های قلعه‌نویی در لیگ‌برتر بوده امروز برای امتیاز گرفتن از حریف کار سختی در پیش خواهد داشت. برآورد قلعه‌نویی این است که امروز با برتری مقابل میزبان قعرنشین خود و با استفاده از توقف احتمالی تراکتور در قائمشهر می‌تواند صدر جدول را به تنهایی تصاحب کند. جلالی که مربیگری در سیرجان را با این بازی سخت آغاز می‌کند، هفته آینده هم در مشهد میهمان شهرخودرو و یحیی گل‌محمدی است.
 سایپا - استقلال/ ساعت16:45
استراماچونی و شاگردانش بعد از 5نتیجه ضعیف بالاخره در هفته ششم نخستین پیروزی خود را به‌دست آوردند اما این برد در ورزشگاه خالی به‌دست آمد و امروز فرصتی است تا هواداران استقلال برای نخستین بار پیروزی تیم‌شان را در لیگ برتر ببینند. سایپا با وجود شروع خوبی که در 3هفته ابتدایی داشت در 3هفته بعدی فقط 3شکست نصیبش شد و در جام‌حذفی هم به شاهین بوشهر باخت. با این کارنامه شکست‌بار، به‌نظر می‌رسد سایپا حریف خوب و مناسبی برای ادامه روند مثبت آبی‌پوشان باشد. استقلال در 6بازی گذشته کمتر از سایپا گل زده اما تقریبا در هر بازی 4شوت بیشتر از سایپا زده و 16درصد بیشتر مالک توپ بوده است. آبی‌ها در زمینه دقت پاس هم 68-81 از حریف امروز خود برتر هستند. در مجموع آبی‌ها در همه آیتم‌ها برتر از سایپا نشان داده‌اند اما یک امتیاز کمتر از این تیم گرفته‌اند. استقلال امروز هرویه میلیچ و عارف غلامی را به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارد.
 ذوب‌آهن - شهرخودرو/ ساعت16:50
دو تیمی که هفته گذشته از جام‌حذفی کنار رفتند امروز در فولادشهر روبه‌روی هم قرار می‌گیرند تا شاید غم حذف از آن رقابت‌ها را با پیروزی در لیگ‌برتر فراموش کنند. ذوب‌آهن بعد از 6بازی در لیگ‌برتر هنوز پیروز نشده اما شهرخودرو با 4پیروزی در 6بازی و کسب 13امتیاز سومین تیم موفق این رقابت‌ها بوده است. علیرضا منصوریان برای بیرون کشیدن تیمش از باتلاقی که در آن گرفتار شده زمان زیادی در اختیار ندارد. او که هفته گذشته از حریف دسته‌اولی‌اش 4گل خورده اگر امروز هم متزلزل ظاهر شود احتمالا باید غزل خداحافظی از اصفهان را بخواند.
 نفت مسجدسلیمان - شاهین/ ساعت17
2تیم جنوبی با حال‌واحوالی متفاوت؛ نفت مسجدسلیمان با وجود رویارویی با تیم‌های مدعی و صاحب‌نام طی 6هفته ابتدایی شکست‌ناپذیر بوده و در جام‌حذفی هم شهرخودرو را در مشهد برده و شگفتی‌ساز شده است. در مقابل اما شاهین از 6بازی اول فقط یک امتیاز گرفت و بعد از این نتایج ضعیف تن به تغییر سرمربی داد. جالب اینکه بعد از رفتن ویسی، بوشهری‌ها بدون سرمربی توانستند سایپا را در جام‌حذفی شکست بدهند. براساس نتایج هفته‌های گذشته تیم تارتار بعد از یک برد و 5تساوی قاعدتا باید با برتری در این بازی 11امتیازی شود و به جمع بالانشین‌ها بپیوندد. اما حال خوب شاهین را با سرمربی موقتش دست‌کم نگیرید. آنها می‌توانند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید