• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 29 مهر 1398
کد مطلب : 86017
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

   دور زدن ممنوع
با این‌که خیابان روبه‌روی اتوبان در مهرویلا، تابلو «دور زدن ممنوع » دارد، اما اغلب رانندگان دور می‌زنند و در مسیری که یک‌طرفه شده است به صورت خلاف جهت رانندگی می‌کنند. لطفا فکری به حال این خیابان بکنید.
عبداللهی از البرز 

   گرانی ماهی در بازار ماهی‌فروشان
فصل صید آغاز شده است و ماهی‌های تازه صیدشده در بازار ماهی‌فروشان عرضه می‌شوند. چند روز پیش برای خرید ماهی به بازار رفتم، اما ماهی به اندازه‌ای گران بود که از خرید منصرف شدم. 
منصوری از مازندران 

   ترافیک میدان فردوسی
میدان فردوسی محلی برای دورهمی و استراحت مردم هنگام غروب است. ترافیک سرسام‌آوری در این محدوده وجود دارد. یک روز پلیس نظم ویژه‌ای به این میدان داد و به اتومبیل‌ها اجازه توقف نمی‌داد و موجب شد برای مدتی این میدان زیبا، رنگ آرامش به خود ببیند. از نیروی انتظامی می‌خواهم یک پلیس هر روز در این میدان حضور داشته باشد.
ایمانی از کرمانشاه

   رها شدن ضایعات داخل جوی
مغازه‌داران بازارچه سپه قزوین ضایعات فروش خود را در جوی‌های آب رها می‌کنند که برای عابران مشکلات متعددی ایجاد می‌کند. این کار نظافت محیط را برای کارگران شهرداری هم سخت کرده است.
ثریا از قزوین

   صدور شناسنامه
ما اهالی دهستان کهن در بخش تلنگ قصرقند شناسنامه نداریم و با وجود پیگیری‌های انجام‌شده هنوز شناسنامه برایمان صادر نشده است. مسئولان ثبت احوال رسیدگی کنند.
نبی کرد از سیستان و بلوچستان

   ایجاد محل گذر عابر پیاده
چمن‌های بلوار زند شیراز به محلی برای تردد عابران پیاده تبدیل شده است. باید بریدگی‌های بیشتری در این بلوار ایجاد شود تا عابران که بیشتر بیماران و همراهان آنها را شامل می‌شوند بتوانند به‌راحتی از عرض خیابان عبور کنند.
قاسم‌زاده از فارس

   نرخ متفاوت دندان‌پزشکی‌ها 
چرا هر دندان‌پزشکی نرخ خود را دارد؟ مسئولان از این موضوع خبر دارند؟ چرا به این اختلاف قیمت‌ها رسیدگی نمی‌شود. 
قنبری از خوزستان

این خبر را به اشتراک بگذارید