• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 28 مهر 1398
کد مطلب : 85893
+
-

اخبار کوتاه

نشست حافظ‌پژوهی در فرهنگسرای ملل
کانون «مفاخر و مشاهیر» یکی از کانون‌های پرطرفدار در فرهنگسرای ملل است. این کانون به تازگی جلسات «حافظ‌پژوهی» را روزهای سه‌شنبه هر هفته با موضوع‌های مختلف از جمله تأمل هستی‌شناسی در فال حافظ، جایگاه ارزش معشوق، تقابل‌های 2گانه تابو شکنی و مفهوم زمان را برگزار می‌کند. شهروندان علاقه‌مند می‌توانند روزهای سه‌شنبه ساعت 16:30 به خیابان قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22213919 تماس بگیرند. 

نمایشگاه عکس طبیعت در پل طبیعت
پل «طبیعت» جمعه‌ها میزبان نمایشگاه عکس از طبیعت تهران و عکاسان است. «میثم اخباری» مدیر روابط‌عمومی مجموعه گردشگری «عباس‌آباد» با بیان این خبر گفت:‌»موضوع عکس‌هایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود از طبیعت نقاط دیدنی پایتخت مانند برج‌میلاد، برج آزادی، پل طبیعت، بوستان آب‌و‌آتش، بوستان طالقانی و بوستان‌های بزرگ تهران است. در این نمایشگاه که با مشارکت «دوربین نت» برگزار می‌شود، 30 تابلو از عکس‌های برگزیده به نمایش گذاشته می‌شود.»

کتابخانه‌ای در کانون کافه کتاب
فرهنگسرای ارسباران با همکاری نویسندگان و علاقه‌مندان به کتاب، کانون «کافه کتاب» راه‌اندازی کرده است. این کانون با هدف‌ ترویج فرهنگ کتابخوانی، معرفی کتاب، آشنایی با آثار نویسندگان جوان و معاصر کشور، 2 روز در ماه، یکشنبه‌ها در سالن «ذوالفقاری» ارسباران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند یا با شماره 22872818 داخلی 118 تماس بگیرند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید