• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 28 مهر 1398
کد مطلب : 85823
+
-

با مردم

با مردم







چه‌کسی مسئول ویلاسازی‌های گسترده در ییلاقات کرج است
ترافیک دائمی اتوبان تهران - کرج آرامش ساکنان هر دو شهر را بر هم زده و باعث آلودگی هوای منطقه شده است. بیشترین عامل این ترافیک مسافران هفتگی هستند که بین تهران و ییلاق‌های اطراف کرج تردد می‌کنند. واقعا چه‌کسی مسئول ویلاسازی‌های گسترده در ییلاقات اطراف تهران است.
طهماسبی از تهران
 
خسارات بخش کشاورزی پلدختر جبران نشده است
به‌رغم وعده‌هایی که از ابتدای جاری‌شدن سیل به مردم سیل‌زده پلدختر داده شد، هنوز خسارات عظیم بخش کشاورزی برای آنها جبران نشده، این در حالی است که اغلب مردم پلدختر کشاورز هستند. از سویی ویرانی راه‌های بین شهری و روستایی باعث می‌شود همین محصولات به‌دست آمده هم بموقع به بازارهای فروش نرسند.
خیری از پلدختر

شهرستان خاتم یک مرکز بسته‌بندی انگور ندارد
شهرستان خاتم که از مهم‌ترین مراکز تولید انگور کشور به شمار می‌رود، ‌دارای ده‌ها واحد فرآوری کشمش است اما دریغ از یک مرکز بسته‌بندی! برای بسته‌بندی باید 1200کیلومتر پیمود.
جلیلیان از خاتم

طرح پرونده میانسالی چه شد؟
چند سال قبل طرحی به نام پرونده میانسالی در حال اجرا بود که شامل افراد 35سال به بالا و چکاپ‌های ضروری و سالانه آنها بود. چندی پیش به درمانگاه نزدیک منزل مراجعه کردم تا بعد از 2سال تقاضای بررسی مجدد وضعیت سلامتم را داشته باشم که گفتند دیگر بودجه‌ای برای این کار ندارند!
مریم صاحبی از قلهک

عده‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اند تا از انتقال پایتخت نان بخورند
عده‌ای که اصرار دارند پایتخت به جای دیگری منتقل شود و آب دریا را نیز به آنجا ببرند، تنها به منافع شخصی خود فکر می‌کنند. برخی از این ذینفعان سال‌هاست زمین‌های زیادی با قیمت پایین خریده‌اند و منتظرند دری به تخته بخورد و بار خود را ببندند.
سیدعلی سیداحمدیان از سمنان

خیابان، پارکینگ تعمیرکاران فاز یک اندیشه
چندسالی هست که تعمیرکاران در خیابان طالقانی فاز یک اندیشه هرطور که می‌خواهند خودروهای تعمیری را دوبله و حتی بیشتر پارک می‌کنند و کسی نیست جلوی آنها را بگیرد. در واقع عامل سختی تردد و ترافیک همیشگی در این خیابان تعمیرکاران هستند. تقاضا می‌شود جلوی این نابسامانی را بگیرید.
سلجوقی از اندیشه

بازسازی جاده 4کیلومتری شمشک چند سال زمان می‌خواهد
واقعا بازسازی 4کیلومتر از جاده شمشک به دیزین که چند سال قبل بر اثر ریزش کوه خراب شد، به چقدر زمان نیاز دارد که مسئولان هر سال کمبود بودجه را بهانه پاسکاری آن به سال‌های بعد می‌کنند.
حمیدی از جاده چالوس کرج

تاریکی کوچه و خیابان‌های پرند
اغلب کوچه‌ها و خیابان‌های پرند بسیار تاریک است و هیچ چراغی برای روشنایی عمومی در مسیر ساختمان‌های نوساز تعبیه نشده است. چندین‌بار به اداره برق پرند مراجعه کرده‌ام اما نتیجه‌ای نگرفته‌ام لطفا رسیدگی کنند.
فلاحی از پرند

برخورد برده‌وار با کارگران در شهرستان‌ها
یکی از جنبه‌های مهم رشد اقتصادی تکریم کارگر است ولی در برخی واحدها مخصوصا در شهرستان‌ها کارفرما با کارگر مانند برده رفتار می‌کند. تا زمانی که چنین روندی باقی باشد تولید شکوفا نخواهد شد.
اسمی از ارومیه

قیمت آموزش زبان سر به فلک رسانده است
با آغاز مهر جهش سنگینی در رقم شهریه‌های آموزشگاه‌های آزاد زبان رخ داده و بسیاری از خانواده‌ها از پس تامین شهریه این آموزشگاه‌ها برنمی‌آیند. آیا نظارتی بر این آموزشگاه‌ها هست؟
صادقی فر از مشهد

کتاب به دانش‌آموزان کرجی نرسید
در بعضی از دبیرستان‌ها و دبستان‌های کرج هنوز کتاب درسی به‌دست دانش‌آموزان نرسیده است. مدرسه، دانش‌آموزان را به آموزش و پرورش و آنها نیز به مدرسه ارجاع می‌دهند و با گذشت یک ماه از سال تحصیلی هنوز دانش‌آموزان کتابی برای درس خواندن ندارند.
محسن رادپور از کرج

کمبود بنزین در مسیر همدان به تهران
پمپ بنزین در مسیر جاده اصلی همدان به تهران کمیاب است و شاید علت آن تعطیلی 2 واحد پمپ بنزین در این مسیر باشد. از مسئولان توقع رسیدگی داریم.
قشمی از همدان

این خبر را به اشتراک بگذارید