• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 28 مهر 1398
کد مطلب : 85822
+
-

معمای تیراندازی خونین


پلیس در تعقیب 2پژوسوار است که با شلیک گلوله، مردی را تا یک‌قدمی مرگ پیش بردند و فراری شدند.
به گزارش همشهری، ساعت22:55 سیزدهم مهرماه امسال مردی 53ساله حوالی میدان آزادی پیاده در حال حرکت بود تا به خانه‌اش برود، ناگهان خودروی پژویی با 2سرنشین مقابل پای او توقف کرد. یکی از آنها اسلحه‌ای را به سمت مرد نشانه گرفت و در یک چشم برهم‌زدن 2گلوله شلیک کرد و مرد خون‌آلود روی زمین افتاد. همزمان سرنشینان پژو پا به فرار گذاشتند و شاهدان با دیدن این صحنه به پلیس و اورژانس زنگ زدند.
 مرد زخمی به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت. حال او به‌شدت وخیم بود و امیدی به زنده ماندنش نبود اما با وجود این تلاش تیم پزشکی ادامه داشت تا اینکه مرد زخمی به زندگی بازگشت. پس از آن مأموران به تحقیق از او پرداختند که چنین گفت: آن شب در حال رفتن به خانه‌ام بودم که پژوسواران سد راهم شدند.
یکی از آنها پشت فرمان بود و دیگری در صندلی جلو نشسته بود. آنها را نشناختم و در یک لحظه چشمم به اسلحه افتاد و وحشت کردم. مردی که در صندلی جلو نشسته بود 2گلوله شلیک کرد و بعد هردو فرار کردند. وی ادامه داد: نمی‌دانم انگیزه آنها چه بود یا مرا اشتباه گرفته‌اند یا اگر هم قصدشان کشتن من بوده از سوی افرادی اجیر شده‌اند، چون من تا به حال هیچ‌کدام از آنها را ندیده بودم، اما تیرشان به هدف نخورد و من زنده ماندم.
پس از تحقیق از شاکی، ‌پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و گروهی از مأموران پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی جنایی تحقیقات خود را برای شناسایی پژوسواران مسلح آغاز کرده‌اند تا معمای این تیراندازی خونین آشکار شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید