• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 14 اسفند 1396
کد مطلب : 8555
+
-

پروفسور بالاخره تسلیم شد

برانکو: ربیع‌خواه در ترکیب نیست،خوشحال باشید

انتقادها از سرمربی پرسپولیس به خاطر بازی دادن به شماره 18 تیمش بالاخره نتیجه داد. او دیروز در کنفرانس خبری رو به خبرنگاران گفت: «ربیع‌خواه در ترکیب بازی با الوصل نیست، خوشحال باشید!»

برانکو: ربیع‌خواه در ترکیب نیست،خوشحال باشید

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس بعد از شکست در داربی تهران امروز تیمش را در لیگ قهرمانان مقابل الوصل امارات به زمین می‌فرستد. پس بی‌دلیل نیست که مرد کروات در نشست خبری پیش از بازی با الوصل گفت: «هیچ وقت شکست در داربی خوب نیست و عوارض و تاثیرات خودش را می‌گذارد.

شکست در داربی روی تیم تاثیر گذاشته است اما نتیجه بازی با الوصل از داربی اهمیت بیشتری دارد. 3امتیاز بازی را باید کسب کنیم تا به دور بعد برسیم. زمان زیادی برای غمگین‌شدن و غصه‌خوردن نداریم.

اصلا نباید به‌خاطر یک شکست خودمان را غرق شده فرض کنیم. همین‌طور که در پیروزی‌های متوالی مغرور نشده‌ایم. به‌ هرحال لیگ قهرمانان آسیا یک کلاس از لیگ‌های داخلی ما بالاتر است. امیدواریم هواداران با حضور پر تعدادشان کسب این 3امتیاز کمک کنند.»

او ادامه داد: «همه بازیکنان آماده هستند به‌جز شایان مصلح که یک آسیب‌دیدگی مختصر روی عضله پایش دارد، می‌توانستیم از او در چند موقعیت استفاده کنیم چون در بازی مقابل استقلال خوزستان خوب ظاهر شده بود اما به‌ هر حال او را مصدوم می‌دانیم.»

برانکو تاکید کرد: «باید یادآوری کنم که احترام زیادی برای الوصل قائل هستم. همه حریفان در لیگ قهرمانان آسیا قوی هستند. حریف با تمام قدرت مقابل ما ظاهر خواهد شد. الوصل به‌دنبال جبران دو‌باخت خود است، من هم هر دو‌بازی آنها را تماشا کرده‌ام.» او عنوان کرد: «طبیعی است که بعد از هر شکست انتقادات زیاد می‌شود و آنالیز کردن بعد از اتمام مسابقه راحت‌تر است. در کل ترکیبمان را تغییر نخواهیم داد اما ربیع‌خواه قطعا بازی نخواهد کرد و امیدوارم راضی و خوشحال  باشید.»

این خبر را به اشتراک بگذارید