• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
یکشنبه 13 اسفند 1396
کد مطلب : 8505
+
-

راز تصادف ساختگی در خیابان مشیریه

راز تصادف ساختگی در خیابان مشیریه

وقتی جسد مرد شیک‌پوش پای درختی در خیابان پیدا شد، همه تصور می‌کردند که بر اثر یک حادثه و تصادف جان باخته است اما با انجام تحقیقات مشخص شد که ماجرا، جنایت بوده است.

به گزارش همشهری، ساعت19:30 بیست‌وچهارم آذر‌ماه رهگذری هنگام عبور از خیابانی در مشیریه در جنوب شرق تهران چشمش به جسدی افتاد که پای درختی رها شده بود. جسد متعلق به مردی میانسال بود که کت و شلوار به تن داشت. موضوع به پلیس اطلاع داده شد و لحظاتی بعد مأموران به همراه قاضی سیدسجاد منافی آذر بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر شدند. هنوزمشخص نبودکه قربانی به چه دلیل جانش را از دست داده است اما آثار ضرب و جرح روی صورت و بدنش دیده می‌شد. مأموران در بازرسی جیب‌های قربانی سوئیچ خودروی مزدایی را پیدا کردند که وقتی دزدگیر آن را به‌صدا درآوردند، خودرو را در نزدیکی محل کشف جسد پیدا کردند. خودرو در کنار خیابان پارک شده بود. کارآگاهان در ادامه به تحقیقات میدانی دست زدند تا اینکه جزئیات تازه‌ای از ماجرا آشکار شد. مردی که در آن حوالی مغازه داشت می‌گفت لحظاتی قبل‌تر قربانی را دیده است. وی گفت: قربانی برای خرید به مغازه‌ام آمد و پس از آن پول خریدهایش را پرداخت کرد و رفت. هنوز چند دقیقه‌ای نگذشته بود که صدایی شنیدم. آن طرف خیابان را نگاه کردم و دیدم همان مرد شیک‌پوش که کت و شلوار به تن داشت با یک خودروی پژو تصادف کرد اما این صحنه را از پشت شیشه مغازه دیدم و خیلی واضح نبود. از طرفی چون هیچ‌کس جمع نشد تصور کردم که شاید تصادف شدیدی نبوده است.

با کشف این حقیقت، مأموران به بررسی تصاویر دوربین مداربسته‌ای که در آن حوالی بود، پرداختند و با دیدن صحنه تصادف مشخص شد که عمدی بوده است. ضمن اینکه راننده فراری پلاک ماشینش را هم مخدوش کرده بود. با این حال کارآگاهان دوربین‌های آن محدوده را بررسی کردند تا اینکه موفق شدند پلاک خودروی راننده فراری را پیش از مخدوش کردن شناسایی کنند. وی که جوانی 21ساله بود دستگیر شد و در بازجویی‌ها راز تصادف عمدی را فاش کرد.

او گفت: مقتول در کار ساخت‌وساز ساختمان بود. او 13سال پیش ملک پدری‌ام را خرید تا آن را بکوبد و آپارتمان بسازد اما از همان زمان با پدرم اختلاف مالی پیدا کردند. درگیری آنها سال‌هاست که ادامه دارد تا اینکه تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. وی ادامه داد: روز حادثه مقابل محل کار مقتول رفتم و به تعقیب وی پرداختم. پس از آن در فرصتی مناسب، به سمت او رفتم و با ماشینم به او کوبیدم تا از او انتقام بگیرم. اما فکرش را نمی‌کردم که جانش را از دست بدهد. من نمی‌دانستم این کار من قتل عمد است.

این متهم با قرار قانونی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید