• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 84989
+
-

راسته لباس بازاردوم نازی‌آباد

  با سردترشدن هوا و ضرورت تغییر پوشش خانوارها مطابق با فصول سرد سال، بازار خرید انواع پوشاک زمستانی و پاییزه مانند کاپشن نیز داغ‌تر شده است، گرچه بازار تهران را به‌عنوان بورس پوشاک می‌شناسیم اما راسته بازار دوم نازی‌آباد نیز رقیبی برای این بازار است.
   این راسته بازار که در انتهای بزرگراه نواب - میدان بهمنیار واقع شده همانند بازار بزرگ تهران همیشه شلوغ و پر رفت‌وآمد است و بسیاری از پایتخت‌نشینان، به‌خصوص مردم جنوب شهر تهران، نیاز خود به پوشاک را از این راسته بازار تامین می‌کنند.
  اگر به مسیر نسبتا دور بازار دوم نازی‌آباد توجه نکنید نخستین مزیت مهم این راسته بازبودن فروشگاه‌ها و مراکز خرید آن تا پاسی از شب است که به نفع کارمندان و کسانی است که تا عصر مشغول کار بوده و قادر نیستند در ساعات کاری با خانواده برای خرید پوشاک اقدام کنند.
   علاوه بر ساعت کار خوب، تنوع محصولات از نظر سن، طراحی، کیفیت و قیمت از نکات مثبت در این راسته بازار است به‌طوری  که شاید بتوان حتی به تنوع و کیفیت محصولات عرضه‌شده در بازاردوم، رتبه بالاتری نسبت به بازار بزرگ تهران داد.
  در این بازار انواع لباس‌های زنانه، مردانه، نوجوان و بچگانه در دسترس شما قرار دارد. علاوه بر این، می‌توانید انواع لباس‌های خانگی، مانتو، کیف و کفش را خریداری کنید. از نظر قیمت نیز پوشاک زمستانی عرضه‌شده در این راسته بازار با توجه به تنوع عرضه، شرایط مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
   نازی‌آباد دارای 2 بازار در منطقه جنوب تهران است که به نام «بازار اول» و «بازار دوم» معروفند و از بسیاری از بازارهای تهران، امروزی‌تر و مدرن‌تر محسوب می‌شوند.
  برای رفت‌وآمد به این راسته بازار نیز بهترین گزینه استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، به‌خصوص مترو است. با استفاده از خط یک مترو می‌توانید به سادگی از هر جای تهران به بازار دوم نازی‌آباد دسترسی پیدا کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید