• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84669
+
-

۷ پل آسیب‌دیده معمولان در انتظار تعمیر

بخشدار معمولان با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های مرتبط با جبران خسارات سیل امسال گفت: 7 پل تخریبی بخش معمولان هنوز بازسازی نشده‌اند و راه‌های روستایی نیز همچنان مشکل دارند. به گزارش مهر، «حبیب‌الله موسوی» در جلسه ستاد مدیریت بحران پلدختر اظهار کرد: با وجود گزارش‌های هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های شدید، اداره راه و شهرسازی برای نصب این پل‌ها در بخش معمولان اقدام عملی انجام نمی‌دهد.

وی با ابراز تاسف از عدم حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه مدیریت بحران پلدختر افزود: ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده پس از سیل در بخش معمولان از سوی اداره کل راه و شهرسازی، باید گفت که عمده مشکلات مردم این بخش سیل‌زده در حوزه راه ارتباطی روستایی است.

موسوی از معاون اداره کل راه و شهرسازی که در جلسه حاضر بود، خواست مشکلات را به گوش مدیرکل برساند و خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز مشکلات این حوزه و پل‌های بخش معمولان را انعکاس دهند.بخشدار معمولان ادامه داد: معاونان مدیران کل در جلسه‌های مدیریت بحران شهرستان پلدختر برای حل مشکلات مردم سیل‌زده در برخی حوزه‌ها پاسخ منطقی ندارند و تنها با جمله «منتقل می‌کنیم» رفع تکلیف می‌شود. وی گفت: بارها در مصاحبه‌های مختلف نصب نشدن 7 پل و مشکلات جاده‌های روستایی عنوان و پیگیری شده، اما تاکنون اداره راه و شهرسازی پاسخ قانع‌کننده‌ای ارائه نداده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید