• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84573
+
-

حذف محرومیت از مناطق کم‌برخوردار مراغه

شهردار مراغه: موج جدید خدمات‌رسانی در مناطق حاشیه‌ای این شهرستان آغاز شده است

خبر
حذف محرومیت از مناطق کم‌برخوردار مراغه

مردم حاشیه‌نشین مراغه هم مانند سایر هم‌نوعان خود از فقر، آسیب‌های اجتماعی و همچنین ضعف خدمات شهری در بخش‌های مختلف رنج می‌بردند. به گزارش تسنیم طی سال‌های گذشته بر تعداد ساکنان مناطق حاشیه‌ای این شهرستان افزوده شده است و البته با پای کار آمدن مدیریت شهری خوب و مناسب زمینه برای آبادانی این مناطق در این دوره فراهم شده است. 

شهردار مراغه با اشاره به آغاز موج جدید خدمت‌رسانی در مناطق محروم این شهرستان اظهار کرد: بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر و سیاست‌های کاری شهرداری و مدیریت شهری، موج جدید خدمات‌رسانی در مناطق حاشیه‌ای آغاز شده و این حرکت تا مطلوب شدن وضعیت در این مناطق ادامه خواهد داشت.

«محمدرضا احمدی» افزود: برای بهسازی مناطق حاشیه‌نشین و رفع مشکلات بهداشتی در مناطق کم‌برخوردار تمهیداتی از سوی مدیریت شهری انجام و در قالب طرح بوستان نیایش مشکل زیست‌محیطی منطقه عشرت‌آباد رفع شده است. وی بیان کرد: برای توزیع عادلانه امکانات شهری و سیاست‌های دولت در قالب بازآفرینی شهری، طرح بوستان نیایش به عنوان یکی از 9 محله مورد هدف شهری اجرا شد و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مهرماه 98 مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

این مسئول با اشاره به جزئیات این طرح عنوان کرد: طرح در زمینی به مساحت 14 هزار متر‌ مربع اجرایی شده و نیز 15 هزار متر‌ مربع عملیات آسفالت‌ریزی در این منطقه انجام شده است. برای اجرای این طرح مدیریت شهری و شهرداری این شهرستان 3 میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است و تلاش می‌شود خدمات‌رسانی در مناطق محروم افزایش یابد. 

شهردار مراغه گفت: ایجاد حس نگهداری مشترک از اموال عمومی، ارتقای سطح فرهنگ شهروندی، ارتقای سلامت عمومی ساکنان محلات هدف، از اهداف مجموعه مدیریت شهری است. یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان در شهرستان، بهبود وضعیت خدمات شهری است که در این راستا با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اقداماتی در این خصوص انجام گرفته و این فعالیت‌ها نیز ادامه خواهد داشت. 

این خبر را به اشتراک بگذارید