• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 17 مهر 1398
کد مطلب : 84166
+
-

علیپور یک گل بزند گلزنی‌هایش شروع می‌شود

بشار رسن: ما هنوز هم مدعی قهرمانی هستیم

علیپور یک گل بزند گلزنی‌هایش شروع می‌شود

حمیدرضا علیپور

هافبک عراقی پرسپولیس بعد از مدت‌ها دست‌وپنجه نرم کردن با مصدومیت، کم‌کم به شرایط ایده‌آل خود نزدیک می‌شود. رسن در مقابل شهرخودرو یکی از بازی‌های خوب خود را به نمایش گذاشت و حتی می‌توانست گل زیبایی به ثمر برساند که فرصتش با بدشانسی از دست رفت. او که حالا در اردوی تیم ملی عراق است دیروز از طریق مدیربرنامه‌هایش به سؤالات همشهری درخصوص وضعیت پرسپولیس پاسخ داد.
  از پرسپولیس چه خبر؟ فکر می‌کردید در 6بازی اول 3باخت داشته باشد؟
نه، اصلا فکر نمی‌کردیم که 3شکست در ابتدای فصل کسب کنیم. به‌خصوص اینکه بعد از بردن داربی در بازی برابر سپاهان و به‌خصوص شهرخودرو بسیار خوب بازی کردیم و اصلا مستحق شکست نبودیم. به‌ویژه در بازی برابر شهرخودرو که اگر کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم بازی را ببریم. حداقل لیاقت ما در این بازی تساوی بود نه شکست. البته امیدمان را از دست نداده‌ایم. تازه 6 بازی انجام شده، ما هم با همه مدعی‌ها بازی کردیم و از این به بعد بازی‌های راحت‌تری خواهیم داشت.
  یعنی فکر می‌کنی پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد؟
قطعا همینطور است و ما هنوز هم مدعی قهرمانی هستیم. ما فقط 5 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. قطعا تیم‌های مدعی امتیاز از دست می‌دهند.
 با این نتایج انتقادات زیادی از کالدرون می‌شود. نظرت درباره او چیست؟
کالدرون مربی بسیار خوبی است و کارنامه خیلی خوبی هم دارد. او تازه به ایران آمده و قطعا در ادامه راه می‌تواند موفق شود. فقط باید کمی از او حمایت شود تا بتواند تفکرات خود را پیاده کند.
  به‌نظر می‌رسد کم‌کم به شرایط ایده‌آل خودت نزدیک می‌شوی؟
بله بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتی که داشتم نیاز بود که زیاد به‌خودم فشار نیاورم اما حالا به شرایط خوب خودم نزدیک می‌شوم و امیدوارم که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.
  پرسپولیس در خط حمله اصلا شرایط خوبی ندارد.
خط حمله ما تحت فشار است و قطعا اگر علیپور که یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس است یک گل بزند گلزنی‌هایش شروع می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید