• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 12 اسفند 1396
کد مطلب : 8409
+
-

رقابت فشرده کسب سهمیه

تساوی ذوب‌آهن، پیروزی سایپا و پیکان

روزی که پرسپولیس در داربی86 شکست خورد،

ذوب‌آهن نتوانست 3امتیاز بازی مقابل پارس‌جنوبی را از آن خود کند تا فاصله‌ امتیازاتش با صدرنشین جدول کم شود. مردان قلعه‌نویی که در هفته بیست‌وپنجم در ورزشگاه جم برابر مردان تارتار قرار گرفته بودند، در پایان نتیجه با مساوی بدون گل به پایان رسید. بازی رفت دو تیم با پیروزی 3برصفر ذوب‌آهن تمام شده بود ولی بازی پربرخورد برگشت برنده‌ای نداشت. ذوب‌آهن با تساوی در این بازی به امتیاز42 رسید تا پیروزی استقلال در داربی هم نتواند این تیم را از جایگاه دوم جدول پایین بکشد. 

در این روز پیکان اما در ورزشگاه یادگار امام تبریز دست به کار بزرگی زد و با 9بازیکن توانست مقابل تراکتورسازی با پیروزی زمین را ترک کند. در این مسابقه مهدی مومنی در دقیقه16 روی اشتباه ژوردی آلمیدا تک گل پیکان را به‌ثمر رساند و این گل تا پایان پابرجا ماند. در نیمه دوم البته داور مسابقه در دقایق 64 و 72 سجاد مشکل‌پور و صادق بارانی را از زمین بازی اخراج کرد تا پیکان 9نفره شود اما حملات تراکتوری‌ها در دقایق باقی مانده بی‌فایده بود تا چهارمین برد متوالی پیکان در تبریز رقم بخورد.  البته تراکتورسازی در این بازی امید عالیشاه و فاخر تهامی را به‌دلیل مصدومیت و محمد ایرانپوریان و محمدرضا مهدی‌زاده را نیز به علت محرومیت در اختیار نداشت. 

دیروز نیز سایر بازی‌های هفته بیست‌وپنجم برگزار شد و پدیده مقابل سپیدرود بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشید. این مسابقه که در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) انجام شد، مردان مهاجری انتقام شکست بازی رفت را گرفتند و با یک گل به پیروزی دست یافتند. تنها گل پدیده در این بازی توسط معین عباسیان به‌ثمر رسید. البته در نیمه‌دوم مردان علی کریمی یک گل زدند که مورد قبول داور قرار نگرفت تا خشم سرمربی سپیدرود را برانگیزد. پدیده با این پیروزی 26امتیازی شد و به جایگاه دوازدهم جدول صعود کرد، در حالی که سپیدرود با 23امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

همچنین سایپا در ورزشگاه پاس قوامین به‌مصاف فولاد خوزستان رفت که  بازی با نتیجه دوبرصفر به‌سود سایپا به پایان رسید. این مسابقه در نیمه نخست گلی نداشت، ولی مردان دایی در نیمه دوم پیروزی را از آن خود کردند. آرمان رمضانی، بازیکن سایپا در این مسابقه درخشید و در دقایق 56 و 79 هر دو گل این تیم را به‌ثمر رساند. سایپا با این پیروزی ۴۱امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد و فولاد هم هفتم شد. سپاهان نیز با پیروزی یک‌بر‌صفر مقابل گسترش فولاد از خطر سقوط به دسته اول رهایی یافت. این بازی در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و ساسان انصاری در دقیقه15 تنها گل بازی را به‌ثمر رساند. مردان ابراهیم‌زاده با این پیروزی 27امتیازی شدند و به رده یازدهم صعود کردند.  در آخرین بازی دیروز صنعت نفت با 4 گل مشکی‌پوشان را در هم کوبید.

این خبر را به اشتراک بگذارید