• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83843
+
-

ترفند برای نوسازی موبایل‌های قدیمی

ترفند برای نوسازی موبایل‌های قدیمی

اگر از تلفن هوشمند خود راضی نیستید و هزینه‌کردن چندین میلیون تومان برای خریدن گوشی‌ جدید شما را با مشکل روبه‌رو می‌کند، نگران نباشید. شما می‌توانید عمر تلفن قدیمی خود را طولانی‌تر و ظاهر آن را به‌صورت رایگان نونوار کنید. سایت پاپیولار‌مکانیک، ۷ ترفند را برای کسانی که می‌خواهند گوشی قدیمی خود را بهتر از گذشته کنند معرفی کرده است.

تم‌های خود را تغییر دهید
در تلفن‌های اندروید، سفارشی‌سازی می‌تواند احساس یک تلفن جدید را در شما ایجاد کند. لانچرها در اصل نرم‌افزاری هستند که نه‌تنها تصویر زمینه، بلکه طراحی اپلیکیش‌ها، قفل صفحه و موارد دیگر را هم کنترل می‌کنند.
برای تغییر لانچر، اگر صفحه تلفن خود را نگاه کنید تم‌هایی را مشاهده می‌کنید که مجموعه‌ای از انتخاب‌های مورد علاقه سامسونگ را به شما نشان می‌دهد. حالا، به‌عنوان مثال، صفحه شما تم‌های اصلاح‌شده پاییز را نشان می‌دهد. اگر بیشتر از این موارد می‌خواهید کلمه «لانچر» را در پلی‌استور گوگل جست‌وجو کنید. با این اپلیکیشن‌ها می‌توانید چهره گوشی خود را کاملا نونوار کنید.
کاربران اپل می‌توانند استایل را تغییر دهند اما اگر بخواهند همه رابط کاربری را تغییر دهند به مشکل بر می‌خورند.
یکی از ترفندهای نو کردن تلفن، تغییر صفحه به حالت «تاریک» است که در iOS13 اضافه شده است. این کار نه‌تنها زمینه صفحه شما را به رنگ سیاه درمی‌آورد و متن را سفید نمایش می‌دهد، بلکه خواندن مطالب صفحه را برای شما آسان‌تر می‌کند.
اپلیکیش‌های خود را در فولدرهای جدید طبقه‌بندی کنید. شما می‌توانید اپلیکیشن‌ها را در فولدرهای صورتحساب، بازی، شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های جاری، موزیک و غیره طبقه‌بندی کنید.

از شارژر بی‌سیم استفاده کنید
تلفن‌های اندروید چندین سال است که از سیستم شارژ بدون سیم استفاده می‌کنند، اما کاربران آیفون اخیرا و در سال 2017 با این تکنولوژی آشنا شدند.
به هر حال، می‌توانید با خرید یک گیرنده شارژ بی‌سیم و اتصال آن به تلفن قدیمی خود که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند، آن را ارتقا دهید، هزینه آن خیلی کم است. این کار ممکن است به اندازه‌ای رضایت شما را جلب کند که میل شما را برای ویژگی‌های جدید فرونشاند.

باتری قدیمی خود را تعویض کنید
وضعیت خوب باتری در میزان رضایت شما از گوشی تلفن همراه‌تان بسیار مؤثر است. یادتان نرفته که چندی پیش مشخص شد اپل بدون اطلاع کاربران با ضعیف‌شدن باتری، گوشی را کند می‌کرده است. با باتری جدید می‌توانید جان تازه‌ای به گوشی قدیمی‌تان ببخشید.

حافظه گوشی را خالی کنید
پر شدن حافظه گوشی حسابی باعث کندی آن می‌شود. سعی کنید عکس‌ها و فیلم‌ها را روی کامپیوتر بریزید و برنامه‌های اضافی را پاک کنید.

LineageOS نصب کنید
LineageOS یک سیستم‌عامل آزاد متن باز برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، براساس پلت‌فرم تلفن همراه اندروید است. این سیستم‌عامل می‌تواند سرعت گوشی‌های قدیمی را خیلی بهتر کند.

 لوازم جانبی جدید بخرید
بهتر است که یک کیف جدید یا محافظ صفحه نمایش خریداری کنید، چون ما زیبایی‌ها را با چشم می‌بینیم و رنگ‌ها و الگوهای جدید باعث می‌شوند که احساس بهتری داشته باشیم.
همچنین یک کیف جدید می‌تواند کمک کند که تلفن شما از خطر افتادن روی زمین و غیرقابل استفاده شدن که تقریبا اجتناب‌ناپذیر است در امان باشد.

به تنظیمات کارخانه بازگردید
اگر 6راهکار قبلی مؤثر واقع نشد، این آخرین گزینه برای رفتن به سراغ یک موبایل جدید است.
قبل از اینکه با این حرکت همه داده‌های داخلی گوشی را پاک کنید، مطمئن شوید که از گوشی خود بک‌آپ گرفته‌اید. بهترین روش برای این کار استفاده از فضای ابری برای پشتیبانی از عکس‌ها و فیلم‌هاست. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید. Settings > Backup and Reset > Factory Reset. این مراحل بسته به کارخانه سازنده ممکن است متفاوت باشد.

حالت تاریک
یکی از ترفندهای نو کردن تلفن، تغییر صفحه به حالت «تاریک» است که در iOS13 اضافه شده است. این کار نه‌تنها زمینه صفحه شما را به رنگ سیاه درمی‌آورد و متن را سفید نمایش می‌دهد، بلکه خواندن مطالب صفحه را برای شما آسان‌تر می‌کند

این خبر را به اشتراک بگذارید