• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83733
+
-

اجرای طرح رفع سد معبر در کرج

خبر
اجرای طرح رفع سد معبر در کرج

شهردار کرج اعلام کرد: طرح جمع‌آوری سد معبر در خیابان‌های پرتردد کلان‌شهر کرج اجرا شد.
به گزارش ایرنا،‌ «علی‌اصغر کمالی‌زاده» ‌اظهار کرد: ماموران خدمات شهری شهرداری کرج با رعایت اصول اخلاقی و با تشکیل تیمی فعال به صورت مستمر با هرگونه سد معبر خیابانی قاطعانه برخورد می‌کنند.
به گفته وی، رفع و جمع‌آوری سد معبر در راستای حفاظت و حراست از معابر عمومی به عنوان حق همه شهروندان و در راستای جلوگیری از بی‌انضباطی و هرج‌ومرج در معابر شهری، از وظایف شهرداری‌هاست.
وی عنوان کرد: این طرح با حکم دادستان کرج و همکاری نیروی انتظامی و اتاق اصناف البرز، حدفاصل خیابان‌های بهار تا شرافت با هدف آزادسازی معابر عمومی و جلوگیری از دست‌فروشی، اجرا شد.
شهردار کرج با اشاره به این‌که جمع‌آوری دست‌فروشان و جلوگیری از سد معبر با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود، افزود: ماموران خدمات شهری با رعایت اصول اخلاقی و با تشکیل تیمی فعال به صورت مستمر با هرگونه سد معبر خیابانی قاطعانه برخورد می‌کند.
کمالی‌زاده سد معبر را عامل تضییع حقوق شهروندان و مخدوش شدن چهره شهر دانست و بیان داشت: ضروری است کسبه مجاز و دارای پروانه نیز از اِشغال پیاده‌رو و ایجاد سد معبر خودداری کنند، چراکه با اجرای طرح جمع‌آوری دست‌فروشان، از تضییع حقوق آنها جلوگیری خواهد شد.

وی یادآور شد: در کنار فرهنگ‌سازی، برخورد قاطعانه، استمرار و ابزار قانونی نیز باید در دستور کار قرار گیرد تا این موضوع برای همیشه نهادینه شود.
شهردار کرج با اشاره به این‌که اجرای قانون سد معبر ضمن تامین و حفظ حقوق شهروندان، موجب زیبایی معابر سطح شهر و نیز آرامش و آسایش مردم می‌شود، تاکید کرد: این معضل در برخی پیاده‌روها و خیابان‌های اصلی و فرعی نه‌تنها گلایه شماری از شهروندان، کسبه و مسئولان را سبب شده، بلکه سیمای نامناسبی نیز از کرج پیش چشم مسافران و گردشگران ترسیم می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید