• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 12 اسفند 1396
کد مطلب : 8338
+
-

تخفیف 40درصدی هتل‌های تهران در نوروز97

گردشگری
تخفیف 40درصدی هتل‌های تهران در نوروز97

هتل‌ها و مهمانسراهای پایتخت در ایام نوروز افزایش قیمت را تجربه نمی‌کنند و چه بسا بخشی از تخت‌ها به‌دلیل کمبود مسافر نوروزی خالی بماند؛ اتفاقی که منحصر به تهران است؛ برخلاف دیگر شهرهای ایران که به‌دلیل افزایش سفرهای نوروزی قیمت‌ها را افزایش می‌دهند.

به گزارش ایسنا،  محمد علی فرخ‌مهر،  رئیس اتحادیه هتل و هتل آپارتمان‌های تهران اعلام کرد: در ایام عید نوروز هیچ افزایش قیمتی به‌صورت رسمی ابلاغ نشده و هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها در این ایام برای گردشگران ایرانی و خارجی تخفیف ۴۰ درصدی و برای فرهنگیان تخفیف ۵۰ درصدی را لحاظ کرده‌اند. وی افزود:ظرفیت پذیرش مهمان از سوی هتل،  هتل آپارتمان،  سوئیت و مسافرخانه‌های تهران در مجموع ۲۵ هزار نفر است که به‌طور میانگین در ایام عید فقط ۳۵ تا ۴۰ درصد از این ظرفیت از سوی مسافران استفاده می‌شود.

همچنین شاهرخ محمدزاده،  رئیس اتحادیه مهمانپذیران گفت: شهر تهران دارای ۱۱۰ مهمانپذیر و ۶۰اقامتگاه با ظرفیت ۲۰۰۰ تختخواب است که در ایام تعطیلات عید نوروز فقط ۱۰ تا ۲۰ درصد از این ظرفیت استفاده می‌شود.وی یادآور شد: در سال‌های گذشته در ایام نوروز اقامتگاه‌های غیراستاندارد در اختیار فرهنگیان قرار می‌گرفت که برای تعطیلات عید نوروز ۱۳۹۷ تصمیم بر آن شده اقامتگاه‌های استاندارد با تخفیف ۵۰ درصدی در اختیار فرهنگیان قرار گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید