• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83169
+
-

معابر کرج نونوار می‌شود

معابر کرج نونوار می‌شود

کلان‌شهر کرج 1۱۰۰ کیلومتر معابر درجه یک و ۲ در مناطق دهگانه شهری دارد که آسفالت معابر به عنوان مطالبه بحق شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و امسال ۱۵۰ هزار تن آسفالت در این معابر مصرف شده است.
به گزارش ایسنا، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون این مقدار آسفالت در معابر و خیابان‌های مناطق دهگانه شهرداری کرج پخش  شد.
«علیرضا عاقلی» ادامه داد: یکی از مطالبات جدی شهروندان آسفالت معابر و خیابان‌هاست که مورد توجه مدیریت شهری کرج قرار  گرفته است.
این مسئول با بیان این‌که شورای شهر و شهردار به کیفیت آسفالتِ معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارند، اظهار داشت: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده و در طرح نهضت آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌های مناطق دهگانه بهسازی شد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشته است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج رضایت شهروندان را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه مدیریت شهری دانست و گفت:‌ تحقق این موضوع اولویت اقداماتِ شهرداری است.
عاقلی با بیان این‌که با وجود آغاز فصلِ بارش‌ها نهضت آسفالت همچنان ادامه دارد، افزود: در روزهای سپری‌شده از مهرماه نیز بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر توزیع شد.
مناسب‌سازی معابر و روکش آسفالت مناطق کم‌برخوردار از اولویت‌های مدیریت شهری کرج محسوب می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید