• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83132
+
-

مسابقه به نفع بیماران سرطانی در آمل

اخبار شمال
مسابقه به نفع بیماران سرطانی در آمل

 پیشکسوتان و ملی‌پوشان سابق فوتسال ایران در یک دیدار به نفع بیماران سرطانی در آمل پا به توپ شدند. به گزارش مهر، در این دیدار خیرخواهانه که شامگاه جمعه با پشتیبانی شورای اسلامی شهر، شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل، اداره ورزش و جوانان، باشگاه فرهنگی، ورزشی شهدای ششم بهمن آمل و حامیان مالی بخش خصوصی در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل برگزار شد، تیم‌ ملی پیشکسوتان فوتسال ایران با نتیجه ۶ بر یک تیم منتخب مازندران را شکست داد.

در این دیدار که با حضور بیش از هزار نفر از علاقه‌مندان برگزار شد، یاد «حسن حسین‌زاده» دبیر فقید مازندرانی فوتسال کشور و نیز «حسین قوی» از مربیان تازه درگذشته فوتسال آمل نیز گرامی داشته و از خانواده‌های آنان تجلیل شد.در ترکیب تیم ‌ملی فوتسال پیشکسوتان ایران که «محمد ناظم‌الشریعه» سرمربی فعلی تیم ‌ملی نیز بازی می‌کرد، بازیکنانی همچون «محمدرضا حیدریان»، «مرتضی عظیمایی» و «محمد هاشم زاده»، «مهدی حاج‌محمد» و «حسین رضایی» با بازیکنان منتخب مازندران با هدایت «حسین شمس» سرمربی سابق تیم‌ ملی فوتسال مسابقه دادند.

در بین 2 نیمه از «بهروز عطایی» سرمربی و «حسین کاظمی» مربی تیم ‌ملی والیبال جوانان ایران، همچنین خانواده «آرین مسقطی»، نوجوانی که به علت ابتلا به سرطان، فوت کرده بود، تجلیل شد.ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ‌ملی فوتسال ایران در خصوص برگزاری این مسابقه گفت: مرحوم حسین‌زاده از سرمایه‌های اصلی و بی‌منت فوتسال کشور بود و تکریم و یادبود آن مرحوم احترام به جامعه فوتسال و پیشکسوتان این ورزش است.

وی افزود: یادبود پیشکسوتان و افرادی که در فوتسال و ورزش کشور تاثیرگذار بودند، برگزاری بازی دوستانه با حضور هم‌بازی‌های سابق آنها، کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.مرحوم حسین‌زاده آبان سال ۹۳ به علت سانحه رانندگی در جاده قائمشهر جان باخت.

این خبر را به اشتراک بگذارید