• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83089
+
-

تدابیر ویژه برای  اجرای طرح مسکن محرومان

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح 2 هزار و 440 واحدی مسکن روستایی در استان، گفت: با توجه به فصل کاری در استان لازم است تمام مدیران مرتبط در استان و شهرستان برای اجرای این طرح همکاری کنند، زیرا اجرای این طرح یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.
به گزارش ایسنا، «اقبال عباسی» در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: منطقه ‌ویژه اقتصادی استان در یک‌هزار هکتار زمین پیش‌بینی شده که این طرح در هیات وزیران به تصویب رسیده و نیاز به انجام مطالعات جدید ندارد، بنابراین لازم است شرکت‌های خدمات‌رسان خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.
وی در ادامه با اشاره به طرح 2 هزار و 440 واحدی مسکن روستایی محرومان در استان، افزود: با توجه به فصل کاری در استان لازم است تمام مدیران مرتبط در استان و شهرستان برای اجرای طرح همکاری کنند.
عباسی گفت: طبیعی است برای ساخت 2 هزار و 440 واحد مسکن محرومان در طول یک سال فشارهایی وجود داشته باشد، بنابراین لازم است با مشارکت تمام دست‌اندرکاران پیگیری‌های لازم انجام شود، اگر در هماهنگی‎‌ها مانع‌تراشی و فرافکنی‌هایی صورت گیرد نامه‌ای به صورت مکتوب نوشته و رونوشتی از آن برای من ارسال شود. استاندار در خصوص تعدادی از طرح‌های آبی خاکی استان در حوزه کارون، گفت: باید نسبت به اخذ مجوز برای این طرح‌ها اقدامات لازم صورت گیرد، طرح‌ها تعیین تکلیف شده و مجوز تخصیص آب برای آنها گرفته شود.
در ادامه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص طرح 2 هزار و 440 واحدی مسکن روستایی محرومان استان، تصریح کرد: 160 میلیارد تومان تسهیلات مربوط به این طرح است و برای هر واحد مسکونی 40 میلیون تومان تسهیلات داده می‌شود که 25 میلیون تومان آن بلاعوض است.
«سهراب رئیسی» گفت: تاکنون یک هزار و 600 نفر شناسایی شده‌اند که از این تعداد 670 نفر تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد 612 نفر به بانک معرفی و 37 مورد منجر به عقد قرارداد شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید