• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83069
+
-

ساخت شهرک تخصصی سرمایه‌گذاری خارجی در قم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: مقدمات ساخت شهرک تخصصی سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک الغدیر قم در دست پیگیری و اقدام است.  به گزارش ایرنا «اسرافیل شعاعی» در بیست و یکمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم بیان کرد: ایجاد نواحی صنعتی و شهرک‌های تخصصی از هدف‌گذاری‌های اصلی استان است. وی اظهار کرد: شهرک الغدیر حلقه مفقوده استان است که با وجود مساحت ۸۰۰ هکتاری، هنوز زیرساخت‌های صنعتی و خدماتی در آن فراهم نشده است. 

شعاعی ادامه داد: برای ایجاد شهرک تخصصی سرمایه‌گذاری در شهرک الغدیر ابتدا باید زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله برق و گاز به صورت کامل و مطابق با نیاز سرمایه‌گذاران خارجی تامین شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم بیان کرد: برای ایجاد ناحیه تخصصی پوشاک در شهر کهک قم طرح‌های ابتدایی نهایی شده و آغاز عملیات عمرانی آن معطل واگذاری زمین از سوی مسئولان استانی است. شعاعی با اشاره به روند مطلوب سرمایه‌گذاری در استان گفت: در ۶ ماه نخست امسال شاهد افزایش سرمایه‌گذاری در قم بودیم.

 این مسئول با اشاره به تامین زیرساخت‌های آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی افزود: برای تقویت زیرساخت‌های آتش‌نشانی در شهرک شکوهیه، ۲ باب ایستگاه جدید در فاز یک و فاز توسعه شهرک پیش‌بینی شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم اضافه کرد: با ارتقا و زیرساخت‌های ایمنی در شهرک‌های صنعتی، در آینده تعداد آتش‌سوزی‌ها از نظر کمی و کیفی سیر نزولی به خود خواهد گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید