• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83021
+
-

58 واحد صنعتی راکد به مدار تولید بازگشتند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان ‌غربی از فعالیت مجدد 58 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال جاری خبر داد. «علی عبدلی سیلابی» به فارس گفت: راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از مهم‌ترین اهداف شرکت در سال جاری بوده است به طوری که با وجود برنامه عملیاتی برای بازگرداندن 45 واحد تولیدی به عرصه تولید، شاهد فعالیت مجدد 58 واحد صنعتی و تولیدی بوده‌ایم.

وی با بیان این‌که آغاز عملیات عمرانی ناحیه صنعتی چهاربرج میاندوآب و تازه‌شهر سلماس از برنامه‌های این شرکت در سال جاری است، ادامه داد: تامین گاز شهرک صنعتی شوط و ناحیه صنعتی ایواوغلی و تامین آب ناحیه صنعتی نالوس از دیگر برنامه‌های این شرکت در سال رونق تولید به شمار می‌روند. این مسئول گفت: تامین برق ناحیه صنعتی چهاربرج، اتصال شهرک کانی خوی و ناحیه صنعتی نالوس به شبکه مخابرات از دیگر برنامه‌های اجرایی این شرکت تا پایان سال خواهد بود.

عبدلی سیلابی با اشاره به این‌که مطالعه طراحی مدول دوم تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی شماره 2 ارومیه، مهاباد و سلماس در حال انجام است، تاکید کرد: بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه با توجه به جذب سرمایه‌گذاران بزرگ داخلی و خارجی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت در سال جاری بوده که در حال حاضر نیز مراحل ساخت آن از 75 درصد پیشرفت برخوردار است.

وی با بیان این‌که 10 آشیانه و 7 خودرو آتش‌نشانی برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تامین شده است، افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، ساختمان آتش‌نشانی شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه نیز احداث و بهره‌برداری می‌شود. یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی نیز برای شهرک صنعتی بوکان خریداری خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید