• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82077
+
-

چتر وای‌فای در مرز‌های خوزستان باز می‌شود

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از نصب و راه‌اندازی سیستم‌ وای‌فای طی ایام اربعین در مرز‌های این استان خبر داد. «رحیم فلاح‌زاده» در خصوص برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده برای پوشش مرز‌های استان و بهره‌مندی زائران از وای‌فای در ایام اربعین حسینی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به منظور رفاه حال زائران، تهمیدات لازم برای جلوگیری از بروز مشکل در آنتن‌دهی اینترنت اندیشیده شده است.

وی افزود: سالن ترانزیت مرز چذابه با نصب ۴ دستگاه سوییچ و ۱۲ دستگاه access point و سالن ترانزیت شلمچه با نصب و راه‌اندازی ۲ دستگاه سوییچ و ۱۶ دستگاه access point از پوشش وای‌فای بهره‌مند می‌شوند. فلاح‌زاده بیان کرد: همچنین، در مسجد و محوطه بیرون سالن ترانزیت با نصب یک دستگاه سوییچ و ۳ دستگاه access point و بیرون سالن ترانزیت شلمچه با نصب ۴ دستگاه access point از نوع outdoor، زائران مشکلی در زمینه فضای مجازی و استفاده از خدمات شبکه وای‌فای نخواهند داشت.

عضو ستاد اربعین شرکت مخابرات ایران گفت: علاوه بر موارد ذکر شده، مسیر موکب‌های چذابه با نصب ۴ دستگاه سوییچ و ۱۳ دستگاه access point و اجرای بیش از ۱۰ کیلومتر فیبر نوری و مسیر موکب‌های شلمچه با نصب ۴ دستگاه سوییچ و ۱۲ دستگاه access point با اجرای بیش از ۱۰ کیلومتر فیبر نوری تحت پوشش وای‌فای قرار می‌گیرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید