• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82050
+
-

واحدهای صنفی زیر ذره‌بین نظارت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: استقرار نیروی نظارتی و بازرسی صنعت، معدن و تجارت، اصناف و تعزیرات در مراکز پرتردد با محوریت افزایش میزان نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی ‌‌در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش تسنیم «محمدرضا حاجی‌پور» در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی افزود: در این جلسه نرخ برخی از اقلام اساسی مورد نیاز عموم مردم اعم از گوشت، مرغ، برنج، قند و شکر مورد بررسی قرار گرفت و تأکید مسئولان استان مرکزی بر رسیدن به نرخ مصوب و افزایش رضایت شهروندان از سوی تأمین‌کننده و توزیع‌کنندگان است.
وی اضافه کرد: مسأله تأمین لوازم‌التحریر شهروندان از دیگر مباحث مطرح‌شده در این جلسه بود و استان مرکزی بیش از 200 هزار جلد سهمیه دفترچه دارد که این تعداد در 2 مرحله توسط کمیته امداد، آموزش‌ و پرورش و بهزیستی استان مرکزی توزیع می‌شود. همچنین در مرحله دوم سهمیه استان مرکزی 50 هزار جلد تعیین شده که درحال تهیه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: استقرار نیروی نظارتی و بازرسی صنعت، معدن و تجارت، اصناف و تعزیرات در مراکز پرتردد با محوریت افزایش میزان نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی از دیگر مباحث قرارگرفته در دستور کار است.
حاجی‌پور ادامه داد: تأمین اقلام مورد نیاز موکب‌ها از دیگر مباحث مطرح‌شده در این جلسه بود که با توجه به مصوبات ستاد اربعین، اقلام مورد نیاز تامین و به موکب‌ها ارائه می‌شود. تعداد 42 موکب از استان مرکزی مشمول دریافت این اقلام می‌شوند.

وی عنوان کرد: اقلامی که به موکب‌های استان مرکزی ارائه می‌شوند برنج، روغن، گوشت، مرغ، چای، قند و شکر هستند که به تفکیک شهرستان‌ها توزیع می‌شوند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد به‌ منظور تعیین نرخ گوشت و مرغ مصرفی مردم جلسه کارشناسی تشکیل و میزان سود و نرخ نهایی مصرفی این اقلام برای عموم مردم تعیین شود.
حاجی‌پور اضافه کرد: با توجه به این‌که شرایط تولید گوشت و مرغ در استان مرکزی افزایش یافته، نرخ مصرفی در حال کاهش است و در نظر داریم که در این رویه به نرخ مصوب دولتی نزدیک شویم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید