• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 81994
+
-

کشف انواع مواد مخدر در خاش

قاچاق
کشف انواع مواد مخدر در خاش

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه و کشف یک تن و ۵۱۸ کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد. 

به گزارش ایرنا، سردار «محمد قنبری» افزود: روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) به اطلاعاتی مبنی بر جابه‌جایی محموله مواد مخدر از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند. 

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که با ۲ خودرو پژوپارس و پژو ۴۰۵ و یک تویوتا در مسیر سراوان - خاش در تردد بودند شناسایی کردند و تحت نظر قرار دادند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان مواد مخدر به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر شدند و با آتش پرحجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند. 

وی ادامه داد: در این عملیات جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از 3 خودرو توقیف‌شده یک تن و ۵۱۸ کیلو و ۶۴ گرم انواع مواد مخدر شامل ۹۴۳ کیلو و ۳۴۲ گرم تریاک، ۴۳۹ کیلو و ۷۸۴ گرم حشیش، ۱۳۴ کیلو و ۹۳۸ گرم سایر مواد مخدر، یک قبضه اسلحه کلاش، یک تیغه خشاب، ۹۸ فشنگ جنگی و یک قبضه کلت کمری حاوی ۱۰ فشنگ جنگی کشف کردند. 

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید