• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 8 مهر 1398
کد مطلب : 81952
+
-

غافلگیری ممنوع!

رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری 7بازی دنبال می‌شود تا از 16تیم حاضر در مرحله بعد چهره 14تیم مشخص شود. امروز 3تیم مدعی استقلال، پرسپولیس و سپاهان مقابل رقبای خود قرار می‌گیرند که از این جمع بازی پرسپولیس از همه دشوارتر خواهد بود.
  ماشین‌سازی تبریز - پرسپولیس/ ساعت:15
سرخپوشان در همین ابتدای جام‌حذفی با قرعه سختی روبه‌رو شدند و احتمال خلق شگفتی در مورد این تیم بیشتر از سایر تیم‌های مدعی است. ماشین‌سازی که لیگ‌برتر را با استقلال شروع کرده بود جام‌حذفی را هم با پرسپولیس شروع می‌کند تا کلکسیون جالبش در این فصل تکمیل شود. جالب اینکه سبزپوش‌های تبریز در نخستین بازی لیگ، استقلال را شکست داده بودند و حالا امیدوارند این اتفاق را در بازی با پرسپولیس هم تکرار کنند. از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد کالدرون قصد دارد در این بازی به چند بازیکن اصلی‌اش استراحت بدهد که اگر این موضوع صحت داشته باشد باید منتظر روز سختی برای قرمزپوشان بود.
  گل‌ریحان البرز - استقلال/ ساعت:18:15
اما استقلال و استراماچونی که در لیگ‌برتر شرایط سختی را تجربه می‌کنند در جام‌حذفی قرعه مناسبی دارند و باید با تیم دسته‌اولی گل‌ریحان بازی کنند. گل‌ریحان از تیم‌های متمول دسته‌اول است و بعد از 6هفته در رتبه ششم این لیگ قرار دارد. البته اختلاف امتیاز این تیم با صدرنشین لیگ‌یک فقط 2امتیاز است. استقلالی‌ها که در لیگ نتایج خوبی را در دقایق آخر از دست داده‌اند قطعا این حریف را دست‌کم نمی‌گیرند. استراماچونی با بردن این بازی می‌تواند طلسم پیروز نشدن را بشکند و در 3هفته آینده مقابل گل‌گهر، سایپا و پارس‌جنوبی به روند بردهایش تداوم ببخشد.
  خیبر خرم‌آباد - سپاهان/ ساعت: 16:30
تیمی که با درخشش در جام‌حذفی در فوتبال ایران اسم در کرده بود امروز حریف سپاهان خواهد بود. البته درخشش خیبر خرم‌آباد و شگفتی‌سازی این تیم به 30سال قبل برمی‌گردد و امروز این تیم در لیگ دسته‌دوم کشور حضور دارد. قرعه خیبر یکی از آسان‌ترین قرعه‌هایی بود که می‌توانست در نخستین بازی نصیب سپاهان شود. امیر قلعه‌نویی سرخوش از پیروزی باارزش تیمش مقابل پرسپولیس در این بازی منتظر یک پیروزی راحت و آسان و صعود به جمع 16تیم است. او در این بازی کی‌روش استنلی را به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارد.
   ذوب و فولاد؛ کمی تا قسمتی حساس
در 4بازی باقیمانده امروز جدال 2تیم پارس‌جنوبی و ذوب‌آهن یک مصاف لیگ‌برتری است که شاید باز هم به حذف ذوبی‌ها منجر شود. ذوب‌آهن در 2سال اخیر در همین مرحله حذف شده و امروز خطر هت‌تریک این تیم را تهدید می‌کند. فولاد هم با جواد نکونام مهمان فجرسپاسی است که لیگ‌یک را خوب آغاز کرده و تیم سرسختی نشان داده است. شاهین بوشهر مهمان خوشه‌طلایی ساوه است که اصلا حریف آسانی برای بوشهری‌ها نخواهد بود. اما در عوض پیکان در بازی با شهدای رزکان کرج روز خوب و آرامی را سپری خواهد کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید